Juhroen Geplaatst: 25 april 2004 Rapport Geplaatst: 25 april 2004 ik wil gta 3 online doen. ik heb mta al voor gta 3 ( de nieuwste ) Maar ik kan helemaal geen servers vinden.. wat moet ik nouw doen? <_< Reageren
Le Freak Geplaatst: 26 april 2004 Rapport Geplaatst: 26 april 2004 Waarschijnlijk heb je een illegale versie, of je moet nog GTA3:MTA downloaden op www.mtavc.com Als dit allemaal niet zo is, moet je ff proberen om GTA3:MTA opnieuw te installeren, en alle mods te verwijderen van GTA III (dus ook gedownloade auto's e.d.) Probeer het nu nog eens.. Reageren
djbob Geplaatst: 26 april 2004 Rapport Geplaatst: 26 april 2004 Heb je de all seeing eye wel goed ingesteld? :o @Freak, als je mods in gta3 heb zie je wel servers bij mta, je kan alleen niet joinen! Reageren
Juhroen Geplaatst: 26 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2004 GTA 3 Heb ik orgineel (allemods heb ik verwijderd) GTA 3 MTA heb ik van www.gtavc.com en ik heb de ase.. maar ik zie maar 1 server die niet werkt.. trouwens als gta opstart in mta mode, Dan staat er : Start Gta mta nogwat.. ofzoiets.. en dan druk daarop, dan laad ie dan krijg ik allemaal credits te zien.. ik kan niet op enter, space enz enz alleen esc :blink: wat nu¿ Reageren
Le Freak Geplaatst: 26 april 2004 Rapport Geplaatst: 26 april 2004 GTA 3 Heb ik orgineel(allemods heb ik verwijderd) GTA 3 MTA heb ik van www.gtavc.com en ik heb de ase.. maar ik zie maar 1 server die niet werkt.. trouwens als gta opstart in mta mode, Dan staat er : Start Gta mta nogwat.. ofzoiets.. en dan druk daarop, dan laad ie dan krijg ik allemaal credits te zien.. ik kan niet op enter, space enz enz alleen esc :blink: wat nu¿ Dat klopt ja!! Dat had ik eerst ook! Ik kon ook nergens op drukken! Ik zag toen 2 servers, Robpol, en nog 1tje.. Allebei van the USA dacht ik. Ik krijg iedere keer een Runtime error! Om precies te zijn: Runtime error 76, ik ga het eens voor je uitzoeken, Juhroen, ik laat snel wat horen! Reageren
Joriz Geplaatst: 26 april 2004 Rapport Geplaatst: 26 april 2004 Download een nieuwere versie van MTA! Blijkbaar heb je nog een oude versie waar niemand meer speelt. Reageren
Juhroen Geplaatst: 27 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2004 oke maar waar kan ik de nieuwe versie dan downloaden?? :unsure: Reageren
Arjen Geplaatst: 27 april 2004 Rapport Geplaatst: 27 april 2004 Check deze link: http://www.gtagames.nl/downloads/?release_id=54 Reageren
8-Ball Geplaatst: 27 april 2004 Rapport Geplaatst: 27 april 2004 GTA 3 Heb ik orgineel(allemods heb ik verwijderd) GTA 3 MTA heb ik van www.gtavc.com en ik heb de ase.. maar ik zie maar 1 server die niet werkt.. trouwens als gta opstart in mta mode, Dan staat er : Start Gta mta nogwat.. ofzoiets.. en dan druk daarop, dan laad ie dan krijg ik allemaal credits te zien.. ik kan niet op enter, space enz enz alleen esc :blink: wat nu¿ Dat klopt ja!! Dat had ik eerst ook! Ik kon ook nergens op drukken! Ik zag toen 2 servers, Robpol, en nog 1tje.. Allebei van the USA dacht ik. Ik krijg iedere keer een Runtime error! Om precies te zijn: Runtime error 76, ik ga het eens voor je uitzoeken, Juhroen, ik laat snel wat horen! Ik had precies hetzelfde! Die runtime error kwam bij mij doordat ik mijn gegevens niet goed had ingevuld! 2 servers had ik bij de nieuwste versie! Reageren
Le Freak Geplaatst: 27 april 2004 Rapport Geplaatst: 27 april 2004 Download een nieuwere versie van MTA!Blijkbaar heb je nog een oude versie waar niemand meer speelt. Dat maakt niks uit, ik heb ook de nieuwste versie.. Reageren
Juhroen Geplaatst: 28 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2004 Ik heb nu geen mods. gta 3 mta van jullie site gedownload de ase opgstart. maar nu zie ik nog steeds maar 1 server :S Vet vaag... en als ik daar trouwens op druk gaat ie connecten, en dat duurt ook heeel erg lang.. :blink: en als ik refresh doe, komt er ook maar 1 server... dus wat moet ik nouw? Reageren
Joriz Geplaatst: 28 april 2004 Rapport Geplaatst: 28 april 2004 effe refreshen. En meet mensen spelen inderdaad MTA Vice City. Ik ga er hopelijk in de zomer voor zorgen dat er 1 MTA en 1 MTAVC server komt. Reageren
Juhroen Geplaatst: 29 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2004 effe refreshen.En meet mensen spelen inderdaad MTA Vice City. Ik ga er hopelijk in de zomer voor zorgen dat er 1 MTA en 1 MTAVC server komt. ik refrech ook telkens:P :lol: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.