jeroendejong Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 (bewerkt) ik heb een mod gedownload,de Neon mod, heel simpel, je opend: particicle, en je gaat naar shad_car, en veranderd het in zo'n plaatje maar hij doet het niet iemand enig idee (heb heb bij image ingezet) jeroen Hij ziet er zo uit het plaatje : Gta sa natuurlijk Ik zie dat het berricht 2x is geplaatst, kan iemand dit ff fixen ?? Bewerkt: 11 maart 2008 door jeroendejong Reageren
GTA_XP Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 (bewerkt) Open de particle.txd en ga naar het plaatje voor dat schaduw. En klik op "Alpha" en import dan de Neon. EDIT Met een plaatje zal het helpen. Bewerkt: 11 maart 2008 door GTA_XP Reageren
jeroendejong Geplaatst: 11 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 heb ik gedaan, maar dan doet hij het nog niet, kan je (of iemand anders ) anders die file (die met die mod dus) niet sturen,?? als je wil natuurlijk, en als ik hem zet bij mask, en bij image (of alleen bij mask) dan doet hij het ook niet jeroen Reageren
GTA_XP Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 Lijkt me sterk dat het niet doet. Heb je wel op Save gedrukt? Wat heb je precies gedaan? Reageren
jeroendejong Geplaatst: 11 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 wil je heb ff goed inporteren enzo voor mij wand, normaal snap ik het wel, maar dit heb ik nu al 100x overnieuw gedaan... jeroen ik heb gedaan, de image veranderd van shad_car,de image+de mask van shad_car,alleen de mask van shad_car,eigen blauwe plaatje gemaakt, en vervangen door de image van de shad_car, dat blauwe plaatje+de mask veranderd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.