Sjorszzz Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 Bestaat er een soort trucje ofzo om google earth te kunnen gebruiken als je geen internetverbinding hebt? Reageren
Gijsso Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 Ik weet niet zeker maar ik denk wel dat het kan. Het zal wel iets slechter uitzien en iets slomer. Je moet 'm dowloaden en dan overplaatsen via een stick (niet vragen hoe dat moet, dat weet ik niet). Reageren
Woetsha Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 Volgens mij gaat dat niet omdat als je inzoomt, hij alle foto's download van het internet. Daarom moet je ook steeds wachten voor je de kaart kan zien. Of er een mogelijkheid is om Google Earth te gebruiken zonder internet, weet ik niet... Misschien kan je alle foto's op je eigen computer plaatsen, maar dat is dan weer te veel werk. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 11 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 Ik dacht misschien is daar een speciaal programma voor ofzo? Reageren
IV trailer Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 (bewerkt) Dat kan wel maar dan blijft alles gewoon heel erg wazig. Deed ik zelf ook een keer toen ik geen verbinding had. Gewoon ergens op klikken ofzo bij het opstarten. Bewerkt: 11 maart 2008 door IV trailer Reageren
Woetsha Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 Ik heb gevonden hoe je gebruik kunt maken van Google Earth terwijl je geen internet hebt. Hier staat het uitlegt in het Engels... Reageren
TomHagen Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 (bewerkt) Vertalingkje: Ga naar Tools -> Options, en selecteer de 'Cache' toets. Je kan de chache grootte tot 2000 MB groot maken. Dan krijg je meer opslagruimte om mee te werken. Dan ga je inzoomen op de plekken die je wilt bekijken, want de meest recente plekken onthoud hij met de Chach mogelijkheid. Hij denkt dat je de layers (zoals wegen/spoorlijnen/bergen/enz) ook moet hebben aanstaan om het te laten onthouden. Dit wil dus eigenlijk zeggen dat de foto's die je download bij het inzoomen worden opgeslagen, en weer verwijderd als die als laatst bekeken zijn en niet meer in de 'Chache' ruimte past. Het zal ook zo zijn dat je niet alles kunt blijven bekijken, want hij onthoud alleen maar maximaal 2GB en plekken waar je bent geweest. Erg ideaal is het dus niet. Wat wel kan is de foto's die worden opgeslagen met de Cache optie, uit de desbetreffende map kopieëerd om ze ergens blijvend op te slaan. Dat staat hier. En hier staat dus antwoord op de vraag Bewerkt: 11 maart 2008 door TomHagen Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 11 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 Gohhh bedankt voor de vertaling. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.