Remcconen Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 Als ik in mijn eigen server ga om te testen stop hij na de regel: "Connecting success. Loading network game..." Hoe kan dat? Reageren
Azer Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Gebeurd dit met iedere willekeurige gamemode die je draait? zo niet, kijk even de gamemode na die je wilt draaien. Reageren
Remcconen Geplaatst: 12 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Oke zou ik doen. Ik heb het nu bij mijn eigen gamemode. Probeer zo wel even een standaart gamemode. Waar zou het dan aan kunnen liggen? Reageren
Big Boss Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Dat het script leeg is bijvoorbeeld. Als er niets staat bij OnPlayerConnect, OnPlayerRequestClass en OnGameModeInit zal het waarschijnlijk niet werken. Reageren
Remcconen Geplaatst: 12 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Wat moet er eigenlijk bij OnGameModeInit staan?? Reageren
Donwell Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Onder de 'OnGamemodeInit'-callback kun je alles plaatsen wat moet worden geladen als je de gamemode start. Denk hierbij aan player classes, voertuigen, objecten, etc. @BigBoss; De 'OnPlayerConnect' hoeft niet per sé gevuld te zijn zodat hij werkt hoor. OnPlayerRequestClass en OnGamemodeInit zijn een stuk logischer. Mocht je overigens toch niets hier hebben staan, kun je dit ook als filterscript maken. Reageren
Remcconen Geplaatst: 13 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Het werkt nog niet. Waar kan het nog meer aan liggen? Reageren
Azer Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 werkt het wel met een standaard gamemode? Zo ja, kijk je code van je eigen gamemode goed na. Mocht het dan alsnog niet werken plaats de code van je gamemode hier. Reageren
Remcconen Geplaatst: 16 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 >>KLIK<< Alleen vreemd uitgelijd. Heb zelf wel goed in pawno. Reageren
Remcconen Geplaatst: 20 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Mischien komt het omdat ik er 2 menu's in heb. En ik niet zeker weet of ik het goed gedaan heb. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.