Venzio Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 Hallo, Allereerst wil ik iets vragen over een Radio op je eigenwebsite ik ga binnenkort voor dat uhm hoe heet het oja Uitzendrechten ga ik voor zorgen dus het is niet illegaal ! maar de Player wil ik op mijn website zetten maar hoe moet ik dat doen ik draai plaatjes met Sam Broadcaster en die wil ik op ik dan op me site zetten bijv boven aan dat ze het blijven horen en dan is er nog een Simpele Layout maker? ergens en gratis !? Bedankt Reageren
Joriz Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 Maak je gebruik van een professionele streaming service? Meestal is dat gewoon in mp3 of asx formaat en dus op bijna alle computers direct afspeelbaar en dus ook simpel te embedden in een website. Natuurlijk kan je ook nog zorgen voor een gelikte eigen speler netzo als de GTAGames.nl mediaspeler die wij gebruiken. Veel succes met het zoeken van een grote zak geld en het betalen van Buma Stemra. Reageren
Venzio Geplaatst: 12 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Hmm... ik wil eigenlijk alleen de Player dus waar ze Pauze Stop en Play enz kunnen drukken net als in Windows Media Player maar dan kleiner en dan van mij radio Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.