profile Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 (bewerkt) Missie(s):Yay ka Boom Boom Cheaten:ja zolang maar niet Riot cheat Versie:PS2 (first version) Overig:lots of succes Als het gaat (moet niet hoor) in Winzip Bewerkt: 11 maart 2008 door profile Reageren
Marienus Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 misschien moet je een savegame uploaden? Reageren
profile Geplaatst: 11 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 misschien moet je een savegame uploaden? Dat weet ik maar,tja het is een lang verhaal. Memory Card is gestolen.you know. Ik zat bij Yay ka boom boom en nu FOETSIE alles weg Maar nu ik zag dat je idd savegames voor PS2 kan downloaden. Dus....De rest is geschiedenis. heb je dus een savegame die na Yay Ka Boom Boom is gesaved zet hem dan in dit topic. Alvast bedankt. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 (bewerkt) Heb effe gegoogled en dit gevonden EDIT: dit is voor de xbox zie ik net, wacht effe ga verder zoeken EDIT2: Ik heb tock niets gevonden. gta_san_andreas_bl.zip Bewerkt: 11 maart 2008 door michaelfivez Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.