Rullez Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 Ik had laatst een battle met Drunkendonkey gedaan. En daar kreeg ik veel commentaar op de tekst en kleur. Dit heb ik nu denk ik verbeterd. Dus zijn er nog Rates of Comments? Reageren
joppie Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 (bewerkt) Mooi, maar ik weet niet of de render al zo was... anders had ik hem er uit laten springen. Mss iets meer kleur... (maja, dat ben ik) Mooi, lettertype (Base 02 ) maar ik had zelf iets van het Halo lettertype gekozen (of in die richting) mmm, tog weer zo'n zelfde reactie... Ik geef een: 6.5/10... Bewerkt: 11 maart 2008 door joppie Reageren
Donwell Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 Vergeleken met de 'oude' signature, vind ik dit een stuk beter vooruit gegaan. Tekst springt er beter uit, evenals de render. Er zitten nu verschillende kleuren in, ook bij de achtergrond, wat je eerst niet goed zag. Je ziet alles een stuk beter, al met al een 7,2/10. Reageren
kuys Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 beter dan die oude;-) lettertype vind ik nu mooier, en die kleur erbij ook. Tog vind ik hem nog wat kaal aan de linker- en rechterzijde. 7 kuys Reageren
mertin Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Ik vind hem wel gewoon..kei vet!.. zou je sign kunnen maken voor me?.. van assasins creed a.u.b. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.