Cruz Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2005 weet iemand waar ik de bandit (woestijnbuggy) kan vinden? ik heb 1x de kans gehad om er mee te rijden maar sindsdien zie ik hem niet meer terug. Kan iemand me zeggen waar je deze auto vindt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
korfmans Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2005 weet iemand waar ik de bandit (woestijnbuggy) kan vinden? ik heb 1x de kans gehad om er mee te rijden maar sindsdien zie ik hem niet meer terug. Kan iemand me zeggen waar je deze auto vindt? Helena heeft hem als auto, en je kunt em importeren als je lijst 2 hebt voltooid van import/export het is dan een special import Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
korfmans Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2005 en het is bandito Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2005 bij wang cars zo'n bandito race doen en de bandito gaan rijden en niet aan de race denken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2005 geen dubbel post korfmans je krijgt hem met import level 2 klik hier of je kunt hem hier vinden bij het rode puntje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2005 dat wou ik ook zeggen :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
skater Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 ikke ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lasventuras Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 waarvoor heb je ehm nodig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 he las venturas ooit van editten gehoord. en ikke ook is geen antwoord. <_< Edit door The Godfather....er valt nix te editten lasventuras plaatst maar 1 post Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 (bewerkt) he las venturas ooit van editten gehoord. en ikke ook is geen antwoord. <_<Edit door The Godfather....er valt nix te editten lasventuras plaatst maar 1 post Die 'edit door The Godfather'kan toch niet? Er staat onderaan niet:Dit bericht is bewerkt door the godfather. :blink: En trouwens dit is al een oud topic Bewerkt: 20 februari 2005 door Dragonmaster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 godfather kan dat wel want hij is moderater. en sorry dat ik zei dat je moest editten want ik keek naar de plaatje en die zijn het zelfde. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2005 godfather kan dat wel want hij is moderater. en sorry dat ik zei dat je moest editten want ik keek naar de plaatje en die zijn het zelfde. Ik weet wel ook dat The Godfather kan editten maar er staat onderraan niet dat het bericht is bewerkt. :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2005 Je kan hem inpoteren als je een aantal autos hebt geexpoteerd Je kan het met een armax doen maar ik denk dat jij die niet hebt hij staat meestal in kleine dorpjes (paar huisjes bij elkaar) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.