sniper rifle Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 (bewerkt) heey iedereen die politie autos wat zijn dat eigelijk voor autos? ik weet wel dat de politie maverick de maverick is de police ranger is de rancher de politieautos van LS en SF lijken op de taxi (vorm) en die lijken beetje op de premier maar de politieauto van LV lijkt meer op een tahoma weet iejmand hoe dat zit Groetszz sniper rifle Bewerkt: 11 maart 2008 door sniper rifle Reageren
Kloep Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 heey iedereen die politie autos wat zijn dat eigelijk voor autos? ik weet wel dat de politie maverick de maverick is de police ranger is de rancher de politieautos van LS en SF lijken op de taxi (vorm) en die lijken beetje op de premier maar de politieauto van LV lijkt meer op een tahoma weet iejmand hoe dat zit Groetszz sniper rifle Als je het over het merk hebt, kan ik je vertellen dat de auto's geen merk hebben. Maar daar heb je het waarschijnlijk niet over. Dan weet ik niet goed wat je bedoelt. Want volgens mij zijn het gewoon aparte auto's in GTA. Reageren
Gijsso Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 zoals je kunt zien op de foto's zijn de police uit LS en SF zijn Premiers en Police uit LV lijkt er een beetje op de Tahoma maar er is een ding die anders is. Bij de Police uit LV zit een chrome bumper en bij de Tahoma niet. Ik heb dit nog niet eerder gezien maar goed gevonden. Premier Tahoma Police (LS, SF, LV) Verbeter me als het fout is. Reageren
Kloep Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 nog steeds denk ik dat het puur toeval is en niks met elkaar te maken het. maar ik weet het ook niet goed. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 R* heeft gewoon de Priemiers gepikt en van die dan gemaakt tot policecars Heb het over de SF en LS police cars. De LV car is 1 soort in SA. Reageren
joppie Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 zoals je kunt zien op de foto's zijn de police uit LS en SF zijn Premiers en Police uit LV lijkt er een beetje op de Tahoma maar er is een ding die anders is. Bij de Police uit LV zit een chrome bumper en bij de Tahoma niet. Ik heb dit nog niet eerder gezien maar goed gevonden.Tahoma Police (LS, SF, LV) Verbeter me als het fout is. De Tahoma is niet hetzelfde als de politieauto uit LV... Dit is een ander model. Reageren
Gijsso Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 nog steeds denk ik dat het puur toeval is en niks met elkaar te maken het. maar ik weet het ook niet goed. Het is geen puur toeval. Daar zijn de auto's omgebouwd tot politie voertuigen. Dat gebeurd hier toch ook in Europa. Ze gaan echt geen nieuwe auto ontwerpen speciaal voor de politie. In de andere GTA's is dat wel geweest en dat is een beetje dom. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 (bewerkt) Sniper Rifle: Wat Snap Je nou precies Niet. Dat Er verschillende Politie Auto's Zijn? Ik Snap je niet goed. (EDIT: Voor Mensen Die denken Dat dit een zinloose Post is:) Ik probeer een beetje informatie eruit Te halen TegenWoordig: Worden De Politie Auto's Na gemaakt Van De taxi's In Alle GTA's Volgens Mij... PS: Dat is Toeval : Klik Hier Maar Bewerkt: 11 maart 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
Kloep Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 nog steeds denk ik dat het puur toeval is en niks met elkaar te maken het. maar ik weet het ook niet goed. Het is geen puur toeval. Daar zijn de auto's omgebouwd tot politie voertuigen. Dat gebeurd hier toch ook in Europa. Ze gaan echt geen nieuwe auto ontwerpen speciaal voor de politie. In de andere GTA's is dat wel geweest en dat is een beetje dom. Ga je nou serieus GTA vergelijken met het echte leven??? Reageren
Gijsso Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 nog steeds denk ik dat het puur toeval is en niks met elkaar te maken het. maar ik weet het ook niet goed. Het is geen puur toeval. Daar zijn de auto's omgebouwd tot politie voertuigen. Dat gebeurd hier toch ook in Europa. Ze gaan echt geen nieuwe auto ontwerpen speciaal voor de politie. In de andere GTA's is dat wel geweest en dat is een beetje dom. Ga je nou serieus GTA vergelijken met het echte leven??? Het moet toch realistisch zijn?? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 Tss, alsof GTA SA realistisch is ..... We kunnen wel eindeloos door zitten spammen maar uiteindelijk zul je een brief naar R* moeten sturen om te vragen hoe het zit Maar het is toch wel leuk dat er sommige dezelfde modellen zijn? Reageren
Kloep Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 nog steeds denk ik dat het puur toeval is en niks met elkaar te maken het. maar ik weet het ook niet goed. Het is geen puur toeval. Daar zijn de auto's omgebouwd tot politie voertuigen. Dat gebeurd hier toch ook in Europa. Ze gaan echt geen nieuwe auto ontwerpen speciaal voor de politie. In de andere GTA's is dat wel geweest en dat is een beetje dom. Ga je nou serieus GTA vergelijken met het echte leven??? Het moet toch realistisch zijn?? Vind jij het realistisch als auto's constant tegen elkaar aanknallen, vervolgens stapt er iemand uit met een schep, en slaat de ander dood. Of als je op een auto gaat staan, en er een trap tegen geeft, dat de bestuurder dan uitstapt en snel wegrend. Nee dus! Maar goed, deze topic gaat niet over realiteit, maar over de politieauto's. Reageren
sniper rifle Geplaatst: 12 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 jah die de tahoma heeft een beetje aflopende vormen en de LV police is meer rechter Reageren
sniper rifle Geplaatst: 3 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2008 jah die de tahoma heeft een beetje aflopende vormen en de LV police is meer rechter t kan ook een soort van vervormde primo zijn want die heeft ook de wielen van de LV Police Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.