Jump to content

Taxi's hetzelfde als politieauto's...


joppie

Recommended Posts

Wat vinden jullie ervan dat de taxi's in elke GTA hetzelfde zijn als de politieauto's?

Ok, er zijn ook wel andere soorten maar er is er één in elke GTA met hetzelfde model als de politieauto.

Hoe denk JIJ daarover?

Nutteloos? weg ermee... ^_^

Verkeerde topic? ook weg ermee of verplaatsen...

Bewerkt: door joppie
Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt wel elk voertuig dat ooit in GTA is voorgekomen wel een apart topic van maken of het wel hetzelfde is als in de vorige GTA's. Dit is een onnodig topic. Er zijn toch al screens geweest waarop je kunt zien dan er verschillende soorten taxi's zijn. En ik denk niet dan ze in Amerika van die stomme japanse MPV's gaan gebruiken om mensen te gaan achtervolgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat vinden jullie ervan dat de taxi's in elke GTA hetzelfde zijn als de politieauto's?

Ok, er zijn ook wel andere soorten maar er is er één in elke GTA met hetzelfde model als de politieauto.

Hoe denk JIJ daarover?

Nutteloos? weg ermee... ^_^

Verkeerde topic? ook weg ermee of verplaatsen...

Nou omdat dit in het GTA IV gedeelte staat, zeg ik maar dat het me niet zo veel uitmaakt.. Politie auto's hebben goeie grip en als je ff een taxi moet stelen is dat wel handig.. toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het geen lelijke auto's, maar ook niet een van de mooiste!

Ik denk dat ze zo'n soort auto's (en ook in 'Real Life') gebruiken omdat het nogal gewoontjes oogt en er universeel uitziet.

Heb al wel ondervonden dat Rockstar echt moeite doet om de overheids-auto's goed op de echte ta laten lijken.

Zo zie je dat de achterbumper een stuk langer is dan die van San Andreas en dat is typisch voor deze tijd.

Zo'n auto's moeten er nu eenmaal zijn.. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik haaaaaaaat dubbele posts. Ik heb de laatste tijd er zoveel last van.

Slechts eenmaal op reageer klikken. Ook al duurt het effe. Anders ga je dubbel posten. Ik had zelfs een keertje een triphle post.

Wat vinden jullie ervan dat de taxi's in elke GTA hetzelfde zijn als de politieauto's?

Ok, er zijn ook wel andere soorten maar er is er één in elke GTA met hetzelfde model als de politieauto.

Hoe denk JIJ daarover?

Nutteloos? weg ermee... ^_^

Verkeerde topic? ook weg ermee of verplaatsen...

Nou omdat dit in het GTA IV gedeelte staat, zeg ik maar dat het me niet zo veel uitmaakt.. Politie auto's hebben goeie grip en als je ff een taxi moet stelen is dat wel handig.. toch?

Er word hier bedoelt dat het model auto hetzelfde is. Niet de kleur en functie enzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Zover ik weet is er geen enkele Grand Theft Auto game, vanaf GTA III, waarbij de politie en taxi auto's niet hetzelfde zijn. kortom, het is gewoon een traditie, en een nieuw topic hiervoor aanmaken, was onnodig geweest. ;)

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...