amjovi Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 hoi ik heb een scripter nodig die kan helpen,, met onze server de IP is: -knip- alvast bedankt (ps ik snap erniets van) Reageren
.Timothy Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Allereerst: We zijn geen sloofjes die even bugs gaan oplossen en een heel script gaan maken. Zo gaat het dus niet.. We willen wel gewoon even een paar keer een bug uitleggen, een link geven naar een script voor huizen (zoekfunctie van het SA-mp forum geeft genoeg onderwerpen!) maar we zijn niet even iemand die meteen een heel script voor je maken . Daarnaast, IP-adressen op het forum geven mag niet (wel per PB, zolang het niet wordt aangeprezen als reclame). Geeft niet. Dan even over je vragen: Hoe je properties kunt maken is hier te vinden. Veel succes Hulp bij de errors krijg je door op F1 te drukken en dan naar pagina 148 t/m pagina 167 te gaan, daar staan alle errors, warnings etc. Reageren
Azer Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 ps ik snap erniets vanAls het je lukt om een server op te zetten moet het je ook wel lukken om je even in het scripten te verdiepen, het lijkt misschien lastig allemaal maar met een beetje logisch nadenken heb je de basis zo onder de knie. Dus toon eerst is een beetje initiatief en zoek het zelf even uit Mocht het dan echt niet lukken dan kun je alsnog dingen vragen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.