Gta-Alien Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 hij wil de map niet cleanen wat moet ik doen alleen lezen en zo staat al uit ik heb 1.00 en hij doet het nog niet Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 Verwijder het bestandje gta_int, dan doet de mapcleaner het wel. Succes. Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 11 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 Verwijder het bestandje gta_int, dan doet de mapcleaner het wel. Succes. waar staat dat in vredesnaam Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 In C:/ Program Files/ Rockstargames/ GTA San Andreas/ Models. Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 11 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 In C:/ Program Files/ Rockstargames/ GTA San Andreas/ Models. als ik dat doe doet hij helemaal niks meer Reageren
Black Force Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 Welke versie van de map cleaner heb je? En vergeet niet, dat je geen andere hokjes moet aan gaan vinken, alleen de hokjes die al aangevinkt staan, dit moet je zo laten en niks aan veranderen. je hoeft alleen maar het programma de weg te wijzen naar je GTA SA en op clean te drukken. Greetz, Black Force Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.