chivu Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2005 ik heb alle missies gehaald maar nu moet ik van die gangs streets verslaan zodat dat stuk van mijn word ik heb nu 98,18% gehaald maar ik zie geen gangs streets meer kan iemand mijn helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2005 ze kunnen ook bij die bootschool zitten..of in san fierro PS: als er ergens daar paar bijf. is..kom je die mensen van die gang nie vaak tegen..dus gewoon blijfen zoeken totdat je ze tegen komt..kan best wel lang worden <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2005 ik heb alle missies gehaald maar nu moet ik van die gangs streets verslaan zodat dat stuk van mijn word ik heb nu 98,18% gehaald maar ik zie geen gangs streets meer kan iemand mijn helpen huh!? :blink: Alle missies gehaald [check] nu MOET (!?!) ik van die gang streets verslaan... ik heb nu 98,18% maar ik zie geen gangs STREETS (!?!) meer... maar goed, goed kijken naar hele kleine kleurverschillen. Ik had laatst een heel lichtgeel gebiedje voor groen aangezien, of een streepje paars bij vinewood over het hoofd gezien, dus gewoon goed zoeken op de kaart... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta boy Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2005 he ik heb inm los santos een klein paars stukie waar je de missie met sweet bigsmook en riader hebt dus waar de famillie weer bij elkar komt en waar die agent die op de motoer kap in stuken word gescheurd door die helli dat hotel daar zit stuke paars maar ken er gen vinden alleen grove street gasten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2005 TIP zoek je de ballas in SF of die andere bij de bootschool, schiet dan een paar keer in de lucht terwijl je rondloopt, daar lijken ze bij mij wel op af te komen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2005 Mischien heb je sommige terrotiys niet helemaal onder controle. Kan je herkennen aan de lichtgroene gebieden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGtaSecret Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 ik denk ook dat je nog niet alle gebieden hebt... je moet goed kijken soms gaat het maar om een klein lapje grond.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.