Jump to content

MP3 file

GTA5005

Recommended Posts

Ik ben op zoek naar een mp3-bestand van K-Chat. Als iemand één heeft of één heeft gevonden...

Radio zenders zijn redelijk fors in bestandsgrootte (ze variëren de 80mb tot 100mb) en de kans dat iemand zin heeft om ze te hosten in zulke formaten, lijkt me niet zo groot. Desalniettemin kan je altijd zelf de radiozenders uit GTA VC halen met een Radio Extractor, ik kon er op het moment weinig vinden maar in ieder geval wel eentje, die het naar .wav omzet, klik. Je moet het dan denk ik met een andere converter omzetten naar MP3, mocht dat nog nodig zijn ;)

Veel succes,

Greetz :sigaar:

Delen op andere websites

Hier is er ook nog eentje klik die het van de ADF file omzet naar een MP3, misschien dat je daar meer een hebt. En het bestand van KCHAT heet KCHAT.adf en is te vinden in de audio map van VC. Ik hoop dat je hier wat aan hebt ;)

MVG,

DB10

Delen op andere websites

Ik heb alle radiozenders van GTA III, VC en SA op mijn pc staan, maar zoals al eerder vermeld, zijn ze nogal zwaar om via mail op te sturen. Als jij een idee weet hoe ik ze kan opsturen, wil ik dat graag proberen. (ps: Ik heb mijn radiozenders van VC gedownload van censuur[/font], de GTA III radiozenders van de CD zelf, en de zenders van SA heb ik gedownload via censuur[/font].

Bewerkt: door HerrieM
Delen op andere websites

Ik heb alle radiozenders van GTA III, VC en SA op mijn pc staan, maar zoals al eerder vermeld, zijn ze nogal zwaar om via mail op te sturen. Als jij een idee weet hoe ik ze kan opsturen, wil ik dat graag proberen. (ps: Ik heb mijn radiozenders van VC gedownload van censuur, de GTA III radiozenders van de CD zelf, en de zenders van SA heb ik gedownload via censuur. Mss kan je het daar een proberen?).

Het downloaden van bestanden mag eigenlijk niet worden besproken, maar je geeft ieder geval geen links xD

Delen op andere websites

Ik ben op zoek naar een mp3-bestand van K-Chat. Als iemand één heeft of één heeft gevonden...

Radio zenders zijn redelijk fors in bestandsgrootte (ze variëren de 80mb tot 100mb) en de kans dat iemand zin heeft om ze te hosten in zulke formaten, lijkt me niet zo groot. Desalniettemin kan je altijd zelf de radiozenders uit GTA VC halen met een Radio Extractor, ik kon er op het moment weinig vinden maar in ieder geval wel eentje, die het naar .wav omzet, klik. Je moet het dan denk ik met een andere converter omzetten naar MP3, mocht dat nog nodig zijn ;)

Veel succes,

Greetz :sigaar:

En hoe doe je dat dan met de ps2 versie?

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...