GTA5005 Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2008 Ik ben op zoek naar een mp3-bestand van K-Chat. Als iemand één heeft of één heeft gevonden... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2008 Ik ben op zoek naar een mp3-bestand van K-Chat. Als iemand één heeft of één heeft gevonden... Radio zenders zijn redelijk fors in bestandsgrootte (ze variëren de 80mb tot 100mb) en de kans dat iemand zin heeft om ze te hosten in zulke formaten, lijkt me niet zo groot. Desalniettemin kan je altijd zelf de radiozenders uit GTA VC halen met een Radio Extractor, ik kon er op het moment weinig vinden maar in ieder geval wel eentje, die het naar .wav omzet, klik. Je moet het dan denk ik met een andere converter omzetten naar MP3, mocht dat nog nodig zijn Veel succes, Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DB10 Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2008 Hier is er ook nog eentje klik die het van de ADF file omzet naar een MP3, misschien dat je daar meer een hebt. En het bestand van KCHAT heet KCHAT.adf en is te vinden in de audio map van VC. Ik hoop dat je hier wat aan hebt MVG, DB10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Brechtje Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2008 (bewerkt) Ik heb alle radiozenders van GTA III, VC en SA op mijn pc staan, maar zoals al eerder vermeld, zijn ze nogal zwaar om via mail op te sturen. Als jij een idee weet hoe ik ze kan opsturen, wil ik dat graag proberen. (ps: Ik heb mijn radiozenders van VC gedownload van censuur[/font], de GTA III radiozenders van de CD zelf, en de zenders van SA heb ik gedownload via censuur[/font]. Bewerkt: 12 maart 2008 door HerrieM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DB10 Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2008 Ik heb alle radiozenders van GTA III, VC en SA op mijn pc staan, maar zoals al eerder vermeld, zijn ze nogal zwaar om via mail op te sturen. Als jij een idee weet hoe ik ze kan opsturen, wil ik dat graag proberen. (ps: Ik heb mijn radiozenders van VC gedownload van censuur, de GTA III radiozenders van de CD zelf, en de zenders van SA heb ik gedownload via censuur. Mss kan je het daar een proberen?). Het downloaden van bestanden mag eigenlijk niet worden besproken, maar je geeft ieder geval geen links xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Brechtje Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2008 Dat je spelletjes illegaal download, kan ik niet begrijpen, dat klopt. Maar radiozenders die anders niet te verkrijgen zijn? Ma bon, goed dat ik het weet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA5005 Geplaatst: 12 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2008 Ik ben op zoek naar een mp3-bestand van K-Chat. Als iemand één heeft of één heeft gevonden... Radio zenders zijn redelijk fors in bestandsgrootte (ze variëren de 80mb tot 100mb) en de kans dat iemand zin heeft om ze te hosten in zulke formaten, lijkt me niet zo groot. Desalniettemin kan je altijd zelf de radiozenders uit GTA VC halen met een Radio Extractor, ik kon er op het moment weinig vinden maar in ieder geval wel eentje, die het naar .wav omzet, klik. Je moet het dan denk ik met een andere converter omzetten naar MP3, mocht dat nog nodig zijn Veel succes, Greetz En hoe doe je dat dan met de ps2 versie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2008 En hoe doe je dat dan met de ps2 versie?Helemaal niet. Pech gehad. Dan zul je het op een illegale wijze moeten downloaden, verkrijgen van mensen met een PC versie of eh... gewoon pech hebben. :| Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA5005 Geplaatst: 13 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2008 (bewerkt) Ok, danje! Oh wacht, iemand die ik ken heeft nog een PC-versie Bewerkt: 13 maart 2008 door GTA5005 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.