GtaFan#1 Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 (bewerkt) Ik wil dus Doherty Garage wat aankleden, door er wat plantenbakken,parkeervakken in te maken. maar ik vraag me af hoe ik dat maak? ik heb dit even met sketchup gemaakt: Moet er nog wel mee leren omgaan dus easy! Bewerkt: 11 maart 2008 door GtaFan#1 Reageren
Black Force Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Okej, dat wat je in sketch up hebt gemaakt, krijg je zoieso niet bugloos ingame, omdat er blauwe vlakken te zien zijn. Maar hoe je plantenbakken plaats in GTA SA: Dit kun je het beste doen met map viewer. Als je map viewer geopend/opgestart hebt, ga je naar het tab blad scene, daarna zoek je de ipl van de doherty garage op. Als je deze gevonden hebt, laadt je hem in de map viewer, zodat je naar de plek van de garage kan gaan in map viewer. Als je hier bent, kunnen we een plantenbak gaan laden in Map editor. Dit doen we door naar het tab blad IPL te gaan. Als je hier bent, selecteer je de IPL van de doherty garage, als je dit gedaan hebt druk je op new. Nu krijg je een pop up menu waarin je de plantenbak kan gaan selecteren. De planten/bomen enzo staan in DATA/MAPS/vegapart.IDE. Deze staat bovenaan in het menu, nu kun je alle models van die IDE bekijken in het kader rechts. Als je het gewenste object gevonden hebt, druk je op oke. Nu kun je het object gaan plaatsen, als je het op de juiste plek hebt gezet, druk je weer op oke, nu is je object geplaatst, en kun je opslaan en je zult zien dat je object ingame staat. Als je iets niet begrijpt kun je het natuurlijk gewoon vragen. Succes! Greetz, Black Force Reageren
GtaFan#1 Geplaatst: 15 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 (bewerkt) Tabblad Scene? die vind ik niet in mapviewer of je bedoelt map editor ;-) Bewerkt: 15 maart 2008 door GtaFan#1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.