korfmans Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2005 Ik was laatst die chiliad challenge voor 100 % aan het doen maar dat is redelijk moeilijk, voor diegenen die dit ook vinden hier het volgende: probeer wel in de buurt te blijven als de andere deelnemers finishen. ga niet door de laatste rode corona heen, maar ga naast die finish staan. Snipe ze allemaal af en je rangnummer gaat omhoog, als je ze allemaal hebt afgemaakt ben je eerste en heb je de race gewonnen :P:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2005 Ik was laatst die chiliad challenge voor 100 % aan het doen maar dat is redelijk moeilijk, voor diegenen die dit ook vinden hier het volgende: probeer wel in de buurt te blijven als de andere deelnemers finishen. ga niet door de laatste rode corona heen, maar ga naast die finish staan. Snipe ze allemaal af en je rangnummer gaat omhoog, als je ze allemaal hebt afgemaakt ben je eerste en heb je de race gewonnen :P:P Zet dit voortaan in missiehulp want dit GEEN easter egg BTW:handige tip Tupac A. Shakur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2005 Handig ja, maar zoals Tupac A. Shakur al zei had je dit in een ander forum moeten plaatsen. In General zou dit beter passen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2005 Ik was laatst die chiliad challenge voor 100 % aan het doen maar dat is redelijk moeilijk, voor diegenen die dit ook vinden hier het volgende: probeer wel in de buurt te blijven als de andere deelnemers finishen. ga niet door de laatste rode corona heen, maar ga naast die finish staan. Snipe ze allemaal af en je rangnummer gaat omhoog, als je ze allemaal hebt afgemaakt ben je eerste en heb je de race gewonnen :P:P Dit stond op een engelstalige site.Dees heb je nie zelf gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2005 bij deze verplaatst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Time Fighter Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2005 Ik was laatst die chiliad challenge voor 100 % aan het doen maar dat is redelijk moeilijk, voor diegenen die dit ook vinden hier het volgende: probeer wel in de buurt te blijven als de andere deelnemers finishen. ga niet door de laatste rode corona heen, maar ga naast die finish staan. Snipe ze allemaal af en je rangnummer gaat omhoog, als je ze allemaal hebt afgemaakt ben je eerste en heb je de race gewonnen :P:P Dat is wel handig. Nu kan ik hem winnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sgt.ugly Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2005 Heb me kapot gelachen. Op mijn gemak achter aansluiten, effe voor de finish stoppen, snipen en klaar! Thanks for the tip m8! B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2005 huh :o :huh: Dus als ze finishen en je schiet ze neer dan win je nog steeds? Haha, dat is een goeie... Ben ik niet op gekomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2005 kan niet dan staat er toch dat je gediscalifiseert bent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2005 Ik was laatst die chiliad challenge voor 100 % aan het doen maar dat is redelijk moeilijk, voor diegenen die dit ook vinden hier het volgende: probeer wel in de buurt te blijven als de andere deelnemers finishen. ga niet door de laatste rode corona heen, maar ga naast die finish staan. Snipe ze allemaal af en je rangnummer gaat omhoog, als je ze allemaal hebt afgemaakt ben je eerste en heb je de race gewonnen :P:P Dit stond op een engelstalige site.Dees heb je nie zelf gevonden maakt dat wat uit PS: Hadig dat je het even meld ..k had er zelf ook veel moeite mee :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
korfmans Geplaatst: 1 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2005 kan niet dan staat er toch dat je gediscalifiseert bent dat staat er niet daarom plaats ik hem slimpie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha Real G. Geplaatst: 1 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2005 (bewerkt) ik heb het probeert en het lukt Bewerkt: 1 februari 2005 door realgangsta1989 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2005 kan niet dan staat er toch dat je gediscalifiseert bent Als je op je fiets zit en dan begint te knallen op de andere deelnemers word je gediscalifiseert (of hoe je dat ook schrijft ). Als je af je fiets stapt en de andere zijn al aangekomen word je dat dus niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta boy Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2005 ja maar dan heb je maar zo veel seconden om weer op de fiets teb komen dus mot je er een neer schieten weer op je fiets gaan zitten enz enz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.