Jump to content

Waarvoor gaat Niko werken?


Judgement Day

Recommended Posts

Is het al bekend waarvoor Nike gaat werken in GTA IV? Gaat die voor de mafia werken, of voor gewone criminelen. Ik hoop dat die voor de mafia gaat spelen...

En nog een andere vraag, kan je gewoon iemand uit zijn auto trekken in het spel? Het scheint veel moeilijker te zijn, om een auto te stelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Is het al bekend waarvoor Nike gaat werken in GTA IV? Gaat die voor de mafia werken, of voor gewone criminelen. Ik hoop dat die voor de mafia gaat spelen...

En nog een andere vraag, kan je gewoon iemand uit zijn auto trekken in het spel? Het scheint veel moeilijker te zijn, om een auto te stelen.

1. Dat is nogf niet echt bekend gemaakt, het schijnt zo te zijn dat niko zelf de leiding heeft in het spel, Dat je niet de hele tijd voor een baas bezig bent maar dat jij nu een keer de baas zult zijn.

2. Auto`s jatten is niet echt moeilijker, je moet alleen wat meer geduld hebben en wat sneller zijn. Als je een bestuurder achter zn auto vandaan trekt, als je hem al tot stilstand hebt weten te brengen, kun je hem uit zijn auto trekken. Alleen grote kans dat die dan alsnog of keihard wegrijdt of aan de auto blijft hangen en zn auto zo probeert terug te krijgen.

En als je een geparkeerde auto wilt stelen kun je niet meer zo wegrijden, je moet eerst het raamje inslaan en dan moet je hem nog zien te starten. Dit gaat dmv de gasknop ingedrukt houden volgens mij. Dus je hoeft niet een soort van minigame te doen om weg te kunnen rijden.

Bewerkt: door Klokkie89
Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij heb je aan het begin van het spel niets van macht

en moet je klusjes klaren en zo hoger geraken

tot dat je zelf meer en meer macht krijgt en soort werkgevers kunt vragen om die missies

te doen.

en zo een grote maffia baas of crimineel wordt.

maar ik had eens gelezen dat je niet gemakelijk rijk kunt worden

dan de vorige delen van gta.

zo dus wordt je langzaam rijker dan beschik je mischien over mooiere autos,

moderne gsm.

wat ik hier zeg is pure gok hoe ik het zou willen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...