abruzzese Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 Benieuwd wanneer GTA IV Gold gaat ( klaar voor de massa productie ) . Ik denk begin April . Reageren
Joriz Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 Ik denk dat dit nieuwsbericht je vraag wel (deels) beantwoord: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=70032 Maar meestal worden dit soort gegevens dus niet gemeld. JE moet er gewoon van uit gaan dat GTA4 op 29 april in de winkel ligt. Reageren
mastala Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 ja midden april ongeveer denk ik.. want als ie goud is hoeft ie alleen nog maar gedrukt te worden en verscheept te worden:) Reageren
Sprayboy Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Wat stelt GTA IV Gold nou voor Reageren
gta-pro Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Benieuwd wanneer GTA IV Gold gaat ( klaar voor de massa productie ) .Ik denk begin April . komt hij meschien eerder uit?!!!!!!!!!!!! Reageren
gamemcgeek Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Benieuwd wanneer GTA IV Gold gaat ( klaar voor de massa productie ) .Ik denk begin April . komt hij meschien eerder uit?!!!!!!!!!!!! Dit betwijfel ik. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Nee dat geloof ik niet, Rockstar houd zich altijd aan de datum. Het kan zijn dat GTA IV een paar dagen eerder in de schappen ligt, maar zeker niet begin April. Reageren
Biocount Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Nee dat geloof ik niet, Rockstar houd zich altijd aan de datum. Het kan zijn dat GTA IV een paar dagen eerder in de schappen ligt, maar zeker niet begin April. Op 1x uitstellen na.. Maar is ook niet echt belangrijk waneer ie gold gaat toch? Heb zelf me eigen ingesteld op 29 april en als ie eerder komt is het mooi mee genomen! Reageren
gamemcgeek Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Nee dat geloof ik niet, Rockstar houd zich altijd aan de datum. Het kan zijn dat GTA IV een paar dagen eerder in de schappen ligt, maar zeker niet begin April. Op 1x uitstellen na.. Maar is ook niet echt belangrijk waneer ie gold gaat toch? Heb zelf me eigen ingesteld op 29 april en als ie eerder komt is het mooi mee genomen! Verwacht hem toch wel gold in deze maand, anders kunnen ze toch nooit al die exemplaren op tijd drukken. verwacht wel dat er zo'n 15 miljoen exemplaren worden verkocht. xbox360 en ps3 voor de duidelijkheid!!! Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Wat stelt GTA IV Gold nou voor Dan is de Game volledig klaar, dus voltooid, en kan dus gedrukt worden Reageren
michaelfivez Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Nee dat geloof ik niet, Rockstar houd zich altijd aan de datum. Het kan zijn dat GTA IV een paar dagen eerder in de schappen ligt, maar zeker niet begin April. Op 1x uitstellen na.. Maar is ook niet echt belangrijk waneer ie gold gaat toch? Heb zelf me eigen ingesteld op 29 april en als ie eerder komt is het mooi mee genomen! Verwacht hem toch wel gold in deze maand, anders kunnen ze toch nooit al die exemplaren op tijd drukken. verwacht wel dat er zo'n 15 miljoen exemplaren worden verkocht. xbox360 en ps3 voor de duidelijkheid!!! Dayt drukken duurt echt niet lang hoor Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Miss is ie sneller gold dan gedacht, dus eerder klaar (altijd positief blijven XD) Reageren
XIDESIGN Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Miss is ie sneller gold dan gedacht, dus eerder klaar (altijd positief blijven XD) Als ie gold is wilt niet zeggen dat ie eerder uit komt. Misschein nemen ze wat meer tijd voor het drukken Reageren
snowguard3 Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 wat is het verschil tussen GTA IV Gold en GTA IV? Is dat ook een edition?? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 wat is het verschil tussen GTA IV Gold en GTA IV?Is dat ook een edition?? Als een game GOLD is, betekent dat dat de game gedrukt kan worden (dus voltooid) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.