jellha Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 volgens mij maakt niet zo veel uit toch , als ie eerder voltooit is , dat de game dan eerder uit komt . heb ze nog wat tijd over , voor andere dingen voor het drukke misschien , meer exemplaren. Reageren
$$IV$$ Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 als je hem sinds september gepreorderd hebt dan weeet je toch wel zeker dat je hem krijgt? Reageren
Dx11 Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 als je hem sinds september gepreorderd hebt dan weeet je toch wel zeker dat je hem krijgt? Als je iets hebt moeten invullen toen wel. Reageren
$$IV$$ Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 ja zo van waar je woont en die shit Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 ja zo van waar je woont en die shit Jup Reageren
joor593 Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 @hierboven: Waar dat oplslaat weet ik niet maar zal wel aan mij liggen Jaa ik heb ook dingen ingevuld en ook betaald dus dan moet je hem wel krijgen. Ik had hun ook een e-mail gestuurd met de vraag of ik zeker wist dat ik heb die dag zou krijgen of misschien eerder maar hij zei zo van: Wij mogen hem niet eerder geven dan de datum bla bla want dan krijgen wi jeen boeten. Maar ze moeten hem wel eerder verzenden om te verzekeren dat hij optijd komt dus zal de kans er tog wel zijn dat hij eerder aankomt dan geplant tog? maar ze zullen zowiezo wel genoeg exemplaren drukken zeker na al dat gehyp Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Is die game nou al gold of nie? Reageren
Biocount Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Is die game nou al gold of nie? Weet het niet man. Cd covers en GTA4 map zijn wel al afgedrukt voor een heel groot deel. Maar neem aan dat GTA4 wel 100% af is nu? Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Is die game nou al gold of nie? Weet het niet man. Cd covers en GTA4 map zijn wel al afgedrukt voor een heel groot deel. Maar neem aan dat GTA4 wel 100% af is nu? Lijkt mij wel toch?? In een adner topic hadden ze het erover dat een journalist het spel al had uitgespeeld. Dan moet ie dus u wel Gold zijn. Nu is het alleen nog afwachten op het "drukken" en verschepen van de game naar europa enzo. Tis iig nog maar 3 weekjes wachten (iets meer dan wel maar ik rond graag af naar benede, dan lijkt het korter ) Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Is die game nou al gold of nie? Weet het niet man. Cd covers en GTA4 map zijn wel al afgedrukt voor een heel groot deel. Maar neem aan dat GTA4 wel 100% af is nu? Lijkt mij wel toch?? In een adner topic hadden ze het erover dat een journalist het spel al had uitgespeeld. Dan moet ie dus u wel Gold zijn. Nu is het alleen nog afwachten op het "drukken" en verschepen van de game naar europa enzo. Tis iig nog maar 3 weekjes wachten (iets meer dan wel maar ik rond graag af naar benede, dan lijkt het korter ) Jah maar ik denk dat je hem een maand geleden ook wel kon uitspelen. Ze zijn de laatste tijd alleen de bugs aan het zoeken om die eruit te halen, dus dat zegt niks... Reageren
steintje Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 wat is gold dan ik weet het nu nog niet. Reageren
Biocount Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 wat is gold dan ik weet het nu nog niet. Als een spel helemaal af is en klaar is om op schijf gezet teworden. (cd/umd/dvd/blueray) Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 (bewerkt) Is die game nou al gold of nie? Weet het niet man. Cd covers en GTA4 map zijn wel al afgedrukt voor een heel groot deel. Maar neem aan dat GTA4 wel 100% af is nu? Lijkt mij wel toch?? In een adner topic hadden ze het erover dat een journalist het spel al had uitgespeeld. Dan moet ie dus u wel Gold zijn. Nu is het alleen nog afwachten op het "drukken" en verschepen van de game naar europa enzo. Tis iig nog maar 3 weekjes wachten (iets meer dan wel maar ik rond graag af naar benede, dan lijkt het korter ) Jah maar ik denk dat je hem een maand geleden ook wel kon uitspelen. Ze zijn de laatste tijd alleen de bugs aan het zoeken om die eruit te halen, dus dat zegt niks... Maar als ze de bugs er nog uit aan het halen zijn, is ie nog niet Gold natuurlijk Want ze kunnen hem pas op schijf gaan zetten als alle bugs er uit zijn En ik denk ook niet dat ze een journalist een spel laten spelen 3 dagen achter elkaar, als alle bugs er nog inzitten. Dat is niet echt goed voor je naam, als ze eerst zeggen dat ze IV bug vrij willen maken, en dan een journalist een versie laten spelen waar je echt omkomt in de bugs Bewerkt: 6 april 2008 door Klokkie89 Reageren
bobsie132 Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 als het goed is is hij al gold. ze zijn hem als het goed is al aan het drukken op de cd's en het is nu al een MASSAPRODUCTIE want er zijn al meer dan 10 miljoen reserveringen :Y GTA 4 THE SH*TTT _O_ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.