Jump to content

Grand Theft Auto IV Gold

Recommended Posts

Geplaatst:
Is die game nou al gold of nie?

Weet het niet man.

Cd covers en GTA4 map zijn wel al afgedrukt voor een heel groot deel.

Maar neem aan dat GTA4 wel 100% af is nu?

Lijkt mij wel toch?? In een adner topic hadden ze het erover dat een journalist het spel al had uitgespeeld. Dan moet ie dus u wel Gold zijn. Nu is het alleen nog afwachten op het "drukken" en verschepen van de game naar europa enzo.

Tis iig nog maar 3 weekjes wachten (iets meer dan wel maar ik rond graag af naar benede, dan lijkt het korter :puh:)

Jah maar ik denk dat je hem een maand geleden ook wel kon uitspelen. Ze zijn de laatste tijd alleen de bugs aan het zoeken om die eruit te halen, dus dat zegt niks...

Maar als ze de bugs er nog uit aan het halen zijn, is ie nog niet Gold natuurlijk :puh: Want ze kunnen hem pas op schijf gaan zetten als alle bugs er uit zijn ;) En ik denk ook niet dat ze een journalist een spel laten spelen 3 dagen achter elkaar, als alle bugs er nog inzitten. Dat is niet echt goed voor je naam, als ze eerst zeggen dat ze IV bug vrij willen maken, en dan een journalist een versie laten spelen waar je echt omkomt in de bugs ;)

Omkomen van de bugs is ook beetje overdreven :7, hooguit verkeerde stoepranden e.d.

miss is hij al gold, maar willen ze het niet zeggen xD

• Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Kai-ShockWave

12

• Biocount

5

• mastala

4

• steintje

4

Geplaatst:
Nee dat geloof ik niet, Rockstar houd zich altijd aan de datum. Het kan zijn dat GTA IV een paar dagen eerder in de schappen ligt, maar zeker niet begin April.

Op 1x uitstellen na..

Maar is ook niet echt belangrijk waneer ie gold gaat toch?

Heb zelf me eigen ingesteld op 29 april en als ie eerder komt is het mooi mee genomen!

Jah,dat heb ik ook :Y . Ik verwacht 29 april

Geplaatst:
Is die game nou al gold of nie?

Weet het niet man.

Cd covers en GTA4 map zijn wel al afgedrukt voor een heel groot deel.

Maar neem aan dat GTA4 wel 100% af is nu?

Lijkt mij wel toch?? In een adner topic hadden ze het erover dat een journalist het spel al had uitgespeeld. Dan moet ie dus u wel Gold zijn. Nu is het alleen nog afwachten op het "drukken" en verschepen van de game naar europa enzo.

Tis iig nog maar 3 weekjes wachten (iets meer dan wel maar ik rond graag af naar benede, dan lijkt het korter :puh:)

Jah maar ik denk dat je hem een maand geleden ook wel kon uitspelen. Ze zijn de laatste tijd alleen de bugs aan het zoeken om die eruit te halen, dus dat zegt niks...

Maar als ze de bugs er nog uit aan het halen zijn, is ie nog niet Gold natuurlijk :puh: Want ze kunnen hem pas op schijf gaan zetten als alle bugs er uit zijn ;) En ik denk ook niet dat ze een journalist een spel laten spelen 3 dagen achter elkaar, als alle bugs er nog inzitten. Dat is niet echt goed voor je naam, als ze eerst zeggen dat ze IV bug vrij willen maken, en dan een journalist een versie laten spelen waar je echt omkomt in de bugs ;)

Omkomen van de bugs is ook beetje overdreven :7, hooguit verkeerde stoepranden e.d.

miss is hij al gold, maar willen ze het niet zeggen xD

ja dat is ook wel overdreven :puh: maar je begrijpt wat ik bedoel tog?? ;)

Iemand die jouw game moet gaan omschrijven en die meehelpt aan de hype rondt IV een spel laten spelen waar fouten in zitten helpt niet echt mee aan die hype ;)

Geplaatst:

Gold wil niet alleen maar zeggen dat de Bluray en DVD klaarzijn voor de massaproductie , je moet ook denken aan de handleiding ( verschillende talen ) de doosjes waarin de schijfjes komen en misschien een aparte plattegrond .

Dus is zijn er meer dingen nodig voor een Gold status game .

Ikzelf verwacht dat hij volgende week echt als gold gaat .

Geplaatst:
wat is gold dan ik weet het nu nog niet.

Als een spel helemaal af is en klaar is om op schijf gezet teworden. (cd/umd/dvd/blueray)

oke bedankt. Maar wat boeit ons dat de spel af is.

Geplaatst:
Gold wil niet alleen maar zeggen dat de Bluray en DVD klaarzijn voor de massaproductie , je moet ook denken aan de handleiding ( verschillende talen ) de doosjes waarin de schijfjes komen en misschien een aparte plattegrond .

De map`s zijn al gemaakt. Die zijn ook al uitgelekt. Dus ik denk dat ze al vrij ver zijn met het produceren van de dvd`s en blu ray`s voor massa productie.

Als een spel helemaal af is en klaar is om op schijf gezet teworden. (cd/umd/dvd/blueray)

Nou, dan kunnen we hem eindelijk eens gaan spelen :puh:

Geplaatst:

Mij niks.. Zolang we het 29 april maar kunnen spelen.. :eten::tu:

Geplaatst:

Het schijnt dat GTA IV Gold is. Er is namelijk weer een foto opgedoken met daarop het schijfje in een xbox 360.

Het kan ook nep zijn!

gta4ef8.jpg

Geplaatst:

De map`s zijn al gemaakt. Die zijn ook al uitgelekt. Dus ik denk dat ze al vrij ver zijn met het produceren van de dvd`s en blu ray`s voor massa productie.

hoe bedoel je iedereen kan hem pas op 29 april kopen. dat is namelijk de release.

Geplaatst:

hoe bedoel je iedereen kan hem pas op 29 april kopen. dat is namelijk de release.

Maar als ie vroeg gold is krijgen de winkels hem ook vroeger en als je ze een beetje overtuigd verkopen ze je misschien op voorhand een exemplaar

Geplaatst:
Het schijnt dat GTA IV Gold is. Er is namelijk weer een foto opgedoken met daarop het schijfje in een xbox 360.

Het kan ook nep zijn!

gta4ef8.jpg

Sticker lijkt wel scheef erop tezitten als je rechts boven kijkt op die foto. :puh:

Geplaatst:

die foto is nep aangezien microsoft op nieuwe spellen niet meer het xbox live logo gebruikt maar alleen nog het live logo

Geplaatst:

Het schijfje is NEP!!!

R* gaat toch geen schijf maken waarbij het plaatje niet zichtbaar is ????!!!!!

Dat is echt zooo nep dat ik me nog verbaas hoeveel mensen daaraan twijvelen :duh:

En GOLD status... Mooi. Nog maar 11 dagen..... :eten:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...