Kai-ShockWave Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Nu kunnen er ook gameplay beelden verschijnen binnen enkelen dagen Ik denk dat er binnen 1 week ook wel weer een website-update komt. Steeds als er een update geweest is komt er na 2 weken nog een. Dus ik denk rond 20/25 april... Reageren
mastala Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Nu kunnen er ook gameplay beelden verschijnen binnen enkelen dagen Ik denk dat er binnen 1 week ook wel weer een website-update komt. Steeds als er een update geweest is komt er na 2 weken nog een. Dus ik denk rond 20/25 april... Ik wil nu eigenlijk niks meer weten tot de game uitkomt en mijn ps3 in glijd.. want nu komen denk ik alle grote weetjes.. Reageren
danielb Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 dit las ik gister ook al! nu zijn die geruchten dat ie misschien uitgesteld zou worden ook de lucht uit Reageren
Oldskool Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 I don't give a shit, als ik die game maar op de 29e binnen krijg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.