Jump to content
Joriz

Kwartaalcijfers Take-Two geeft wat nieuwe GTA4 informatie!


Zojuist zijn de eerste kwartaalcijfers van 2008 bekend gemaakt van Take-Two Interactive software. Behalve een heleboel financieel geblaat zijn tijdens het vragenuurtje, waar aandeelhouders vragen konden stellen, de volgende details nog eens bevestigd of bekend geworden over GTA4:

  • Het eerste deel van de episodic content van Grand Theft Auto IV voor op de Xbox 360 komt nog steeds uit ergens tussen augustus en oktober 2008
  • Een tweede gedeelte van de episodic content van GTA4 voor op de Xbox 360 is gepland in 2009
  • Er wordt helaas nog steeds niets gezegd of er ook episodic content naar de Playstation 3 komt.
  • Verschil tussen Playstation 3 versie van GTA4 en XBox 360 versie is dat op de Playstation 3 GTA4 een warmer kleuren palet heeft. Behalve dit is het enige verschil nog de console afhankelijke verschillen zoals de controller. Verder is Grand Theft Auto IV voor op de PS3 en Xbox360 geheel hetzelfde.
  • Op de vraag of ze konden bevestigen wanneer GTA4 gold gaat (wanneer het spel af is en wordt gedrukt) wilde Take-Two niets zeggen. Ze zeiden verder enkel dat GTA4 op 29 april uit komt wat we natuurlijk al weten.
  • Over de prijs van de episodic content van GTA4 voor op de XBox 360 is nog niets bekend.
  • Het percentage/opbrengst van de gepreorderde GTA4 special edition is klein (exacte cijfers wilden ze niet geven).

Een klein beetje nieuws dus over GTA4. Meer echt groot nieuws over GTA4 volgt de komende weken. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

nice nice.. goed nieuws en jammer dat ze niet vermelden waneer het spel gold gaat..

achja .. zolang we maar 29 april of eerder het spel kunnen spelen :tu:

Bewerkt: door Biocount

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op de vraag of ze konden bevestigen wanneer GTA4 gold gaat (wanneer het spel af is en wordt gedrukt) wilde Take-Two niets zeggen. Ze zeiden verder enkel dat GTA4 op 29 april uit komt wat we natuurlijk al weten.

Wat is gold gaan?

Voor de rest vind ik het spijtig dat de Xbox 360 precies meer voordelen heeft dan de PS3. Gelukkig zijn de kleuren bij de PS3 dan toch al wat warmer. ^_^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat is gold gaan?

Je citeert 't antwoord :puh:

  • Op de vraag of ze konden bevestigen wanneer GTA4 gold gaat (wanneer het spel af is en wordt gedrukt) wilde Take-Two niets zeggen. Ze zeiden verder enkel dat GTA4 op 29 april uit komt wat we natuurlijk al weten.

Nouja, wel goed nieuws (behalve dat over PS3 dan). Over die extra content, moet nog afwachten wat het precies wordt uiteraard..

Bewerkt: door VWO-er

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op de vraag of ze konden bevestigen wanneer GTA4 gold gaat (wanneer het spel af is en wordt gedrukt) wilde Take-Two niets zeggen. Ze zeiden verder enkel dat GTA4 op 29 april uit komt wat we natuurlijk al weten.

Wat is gold gaan?

Voor de rest vind ik het spijtig dat de Xbox 360 precies meer voordelen heeft dan de PS3. Gelukkig zijn de kleuren bij de PS3 dan toch al wat warmer. ^_^

Ik dacht dat Gold gaan, gold krijgen, zoals Assassin's Creed, bv dat er 10000 examplaren van GTA IV verkocht zijn..

Jmmr dat het weinig nieuws is...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op de vraag of ze konden bevestigen wanneer GTA4 gold gaat (wanneer het spel af is en wordt gedrukt) wilde Take-Two niets zeggen. Ze zeiden verder enkel dat GTA4 op 29 april uit komt wat we natuurlijk al weten.

Wat is gold gaan?

Voor de rest vind ik het spijtig dat de Xbox 360 precies meer voordelen heeft dan de PS3. Gelukkig zijn de kleuren bij de PS3 dan toch al wat warmer. ^_^

Ik dacht dat Gold gaan, gold krijgen, zoals Assassin's Creed, bv dat er 10000 examplaren van GTA IV verkocht zijn..

Jmmr dat het weinig nieuws is...

Ik verstond het eerst nog niet, maar dan wat uitleg aan VWO-er gevraagd op MSN. Hij zei me dat gold gaan wil zeggen dat de game af is en de dvd's kunnen vermenigvuldigd worden, hoesjes gedrukt worden, ... Naar de fabriek gaan dus. :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind het wel grappig voor de X360 eigenaren dat ze misschien nog wel 1 jaar moeten wachten voordat ze de episodic content helemaal hebben.

Wat is daar nou grappig aan

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Niet echt super booiend nieuws,

ik ben meer benieuwd naar wat er over een paar weken voor groot nieuws komt! (Multiplayer???)

warme kleuren vind ik meer Gta style, door de sfeer dat het dan geeft, die andere Gta's hadden ook warme kleuren!

:cya:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

nice nice.. goed nieuws en jammer dat ze niet vermelden waneer het spel gold gaat..

achja .. zolang we maar 29 april of eerder het spel kunnen spelen :tu:

Ik ging een keertje vragen in Media Markt of je al konf preorderen. Hij zei dus dat dit niet ging en ook niet nodig was,omdat ze 400 stuks gingen binnenkrijgen. Ik vroeg ook naar de releasedatum en hij zei 24 april! Aan wie ligt dit nu??

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...