gta-pro Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 zijn jullie ook zo bang dat er niet genoeg exemplaren zijn ookal heb je hem gereserveerd (wat ik wel gedaan heb) Reageren
martijnn Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Oh wat zijn we gezamelijk bang Reageren
Adren4Line Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Ik heb hem al een maand of 4 geleden bestelt dus ik heb hem op de dag van de release Reageren
7nightwing7 Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Ik heb hem al een maand of 4 geleden bestelt dus ik heb hem op de dag van de release Same here, hoef alleen op 29 april naar de Mediamarkt te gaan om mijn exemplaar op te halen. Heb het pre-order pakket al lang hier in huis liggen. Komt helemaal goed Reageren
Adren4Line Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Ik heb hem al een maand of 4 geleden bestelt dus ik heb hem op de dag van de release Same here, hoef alleen op 29 april naar de Mediamarkt te gaan om mijn exemplaar op te halen. Heb het pre-order pakket al lang hier in huis liggen. Komt helemaal goed Mijne word lekker thuis gebracht Reageren
Biocount Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Heb het spel 2x besteld dus ik maak me geen zorgen Reageren
gamemcgeek Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Heb het spel 2x besteld dus ik maak me geen zorgen ik maak me ook geen zorgen heb hem best vroeg besteld. Ik was de eerste die hem in die gamewinkel besteld had Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Zou wel genaaid zijn als je hem niet binne krijgt op die dag Reageren
-IV- Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 En heb hem niet besteld en heb trouwens ook geen schrik dat het al uitverkocht zou worden! Er zullen genoeg exemplaren zijn, hier in België dan toch.. Reageren
Jordy-W92 Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 (bewerkt) Besteld in September, twéé exemplaren! Ze worden op 29 April s'morgens bezorgd. Edit: Ik was zó vroeg dat ze voor mijn bestelling de bestellijst van GTA IV zelfs nog moesten aanmaken. Bewerkt: 12 maart 2008 door Jordy-W92 Reageren
studio dewolf Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Ik vrees wel voor uitverkocht want vorige jaar gebeurde het al. Ik wilde Call of duty 4 en Assassins Creed kopen maar het was uitverkocht dus ik ging naar andere winkel en er was laatste exemplaar call of duty 4 en ik had hem. Reageren
thug Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Ik heb hem al een maand of 4 geleden bestelt dus ik heb hem op de dag van de release Same here, hoef alleen op 29 april naar de Mediamarkt te gaan om mijn exemplaar op te halen. Heb het pre-order pakket al lang hier in huis liggen. Komt helemaal goed besteld in game mania Reageren
Big Playahh Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 besteld bij de lokale music store Reageren
sanfuck Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Gepreorderd bij de Free Record Shop Reageren
Gta-killer Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Ik vrees wel voor uitverkocht want vorige jaar gebeurde het al. Ik wilde Call of duty 4 en Assassins Creed kopen maar het was uitverkocht dus ik ging naar andere winkel en er was laatste exemplaar call of duty 4 en ik had hem. Ja maar dan had je het niet gepre ordered. Hij zegt dat die bang is dat zijn pre-ordered versie noet op tijd komt. Maar bij de drukker weten ze echt wel hoeveel pre-orders er zijn + ze drukken nog heleboel losse exemplaren. Als je neit gepre-ordered hebt, heb je wel de kans dat het uitverkocht is, maar als je wel hebt gedaan hoed je geen zorgen te maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.