Jump to content

genoeg exemplaren?


gta-pro

Recommended Posts

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Biocount

    2

  • mastala

    2

  • 7nightwing7

    2

  • Adren4Line

    2

Top Posters In This Topic

Ik heb hem al een maand of 4 geleden bestelt dus ik heb hem op de dag van de release :tu:

Same here, hoef alleen op 29 april naar de Mediamarkt te gaan om mijn exemplaar op te halen. Heb het pre-order pakket al lang hier in huis liggen. Komt helemaal goed :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem al een maand of 4 geleden bestelt dus ik heb hem op de dag van de release :tu:

Same here, hoef alleen op 29 april naar de Mediamarkt te gaan om mijn exemplaar op te halen. Heb het pre-order pakket al lang hier in huis liggen. Komt helemaal goed :tu:

Mijne word lekker thuis gebracht :puh::dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Besteld in September, twéé exemplaren! :eten:

Ze worden op 29 April s'morgens bezorgd.

Edit:

Ik was zó vroeg dat ze voor mijn bestelling de bestellijst van GTA IV zelfs nog moesten aanmaken.

Bewerkt: door Jordy-W92
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vrees wel voor uitverkocht want vorige jaar gebeurde het al. Ik wilde Call of duty 4 en Assassins Creed kopen maar het was uitverkocht dus ik ging naar andere winkel en er was laatste exemplaar call of duty 4 en ik had hem.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem al een maand of 4 geleden bestelt dus ik heb hem op de dag van de release :tu:

Same here, hoef alleen op 29 april naar de Mediamarkt te gaan om mijn exemplaar op te halen. Heb het pre-order pakket al lang hier in huis liggen. Komt helemaal goed :tu:

besteld in game mania ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vrees wel voor uitverkocht want vorige jaar gebeurde het al. Ik wilde Call of duty 4 en Assassins Creed kopen maar het was uitverkocht dus ik ging naar andere winkel en er was laatste exemplaar call of duty 4 en ik had hem.

Ja maar dan had je het niet gepre ordered.

Hij zegt dat die bang is dat zijn pre-ordered versie noet op tijd komt.

Maar bij de drukker weten ze echt wel hoeveel pre-orders er zijn + ze drukken nog heleboel losse exemplaren.

Als je neit gepre-ordered hebt, heb je wel de kans dat het uitverkocht is, maar als je wel hebt gedaan hoed je geen zorgen te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...