Jump to content

genoeg exemplaren?


gta-pro

Recommended Posts

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Biocount

    2

  • mastala

    2

  • 7nightwing7

    2

  • Adren4Line

    2

Top Posters In This Topic

Ik heb nog nooit een game ge pre ordered, en ik heb de volgende games op de release dag kunnen kopen:

  • GTA San Andreas (PS2)
    Assassins creed (PS3)
    Rainbow six Vegas (PS3)
    Call of duty 4 (PS3)
    The darkness (PS3)

Er zijn er vast nog wel meer, maar deze zaten even nog snel in m'n geheugen, en ik weet dat het niet allemaal toppers zijn, maar toch, ik heb nog nooit gehad dat het uitverkocht was.

Maar van GTA IV worden er echt wel genoeg exemplaren gedrukt. En ik koop m'n games altijd bij nedgame apeldoorn, die kopen altijd groot in heb ik gehoord, dus ik maak me geen zorgen.

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

Maak je maar geen zorgen hoor als je hem hebt gepreordert. Als je hem ruim van te voren besteld hebt zijn er zeker weten nog wel genoeg. Of ze nog in de winkel liggen na de release dag is een ander verhaal natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik koop em denk ik nog niet op de release date, volges mij heb ik dan vakantie om te leren voor men examens, als ik GTA IV koop komt daar denk ik weinig van, k koop em wel eind mei. K wil liever niet blijven zitten om GTA :puh: maar ik weet natuurlijk niet of ik me hier aan kan houden, ik hoop et wel

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog nooit een spel besteld, en ik heb hem altijd op de release datum zelf :*D

wel 1x toen ik naar game mania ging en daar was hij helaas uitverkocht, maar daarna ging ik naar mediamarkt en er lagen er nog zo'n stuk of tien daar :klap:_O_

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb hem besteld op gametown.be voor € 58.94 een koopje dus wordt op de dag van realease bezorgd maar er is een probllem ik ben 28/29/30 april met school weg

grtz maikel jonson

Bewerkt: door maikel jonson
Link to comment
Delen op andere websites

@maikel.. mischien heb je hem eerder..

Ben wel benieuwt wat er nog moet gebeuren en hoe groot de kans is

dat wij hem eerder krijgen dan we tot nu toe denken en hopen :dans:

weet niet of het met eerdere gta's wellis gebeurd is dat ie eerder kwam dan geplant was?

Link to comment
Delen op andere websites

zijn jullie ook zo bang dat er niet genoeg exemplaren zijn ookal heb je hem gereserveerd (wat ik wel gedaan heb)

ik heb het nagevraagt in een paar winkels ^_^ en ze hebben er alleen op bestelling :ch:

dus op 29 april kan ik er niet aankomen :duh:

greedz js007 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...