Jump to content

genoeg exemplaren?


gta-pro

Recommended Posts

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Biocount

    2

  • mastala

    2

  • 7nightwing7

    2

  • Adren4Line

    2

Top Posters In This Topic

Mij is beloofd dat ik hem op de release-dag (29 april) in mijn handen zal hebben (dit heb ik bevestigd gekregen via mail contact). Dus daar twijfel ik niet over.

Het enige waar ik bang voor ben, is dat hij eerder te krijgen is via multi-media winkels (heb hem via internet besteld). Ik heb vaker games een dag of twee voor de officiële release in me handen gehad (uit-magazijn verkoop(?):puh:). Maar omdat dit spel veel gereserveerd wordt, denk ik niet dat dat zal gebeuren.

Bewerkt: door Anthr4XdotNl
Link to comment
Delen op andere websites

Grand Theft Auto IV word de grote ultieme game ervaring die nog nooit in de geschiedenis is vertoond en is ook de enige echte next-gen game .

Velen gamers kijken zo graag uit naar deze game zodat andere games die nog moeten uitkomen niks moeten voorstellen .

Je zult zien als GTA IV te koop ligt in de winkels snel uitverkocht raakt en de forum,s helemaal vol staan over GTA IV .

De grote hypé word alsmaar populairder zodat ook personen zonder gameconsole zich toch maar een gameconsole aanschaffen alleen maar om GTA IV .

Deze combinatie van freeroaming met een sausje humor eroverheen word de beste verkochte game aller tijden .

Ikzelf denk ook dat het verschil van GTA SA tegenover GTA IV een wereld van verschil word en een nog breder gamerspubliek aantrekt .

Review komt zo ongeveer rond de 9.5 in het algemeen .

Saint's Row 2 zal proberen GTA IV te evenaren maar ook dat zal hun niet lukken omdat de formule van Rockstar North Games niet te verslaan is .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga hem niet kopen. Ik wil helemaal geen consoles ofzo in huis hebben en die ga ik dus ook niet aanschaffen voor GTA IV. Gewoonweg te duur. Ook vind ik de prijzen voor een spel belachelijk hoog (60 euro). Mocht ie ooit uitkomen voor de pc, haal ik hem wel ergens anders vandaan. :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga hem niet kopen. Ik wil helemaal geen consoles ofzo in huis hebben en die ga ik dus ook niet aanschaffen voor GTA IV. Gewoonweg te duur. Ook vind ik de prijzen voor een spel belachelijk hoog (60 euro). Mocht ie ooit uitkomen voor de pc, haal ik hem wel ergens anders vandaan. :eten:

Je gaat hem downloaden :duh: Schaam je :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...