Jump to content

Gevangenis


Sprayboy

Recommended Posts

Daar ben ik (eigenlijk) best wel benieuwd naar. Als dat zo is: zou het mooi zijn dat je ook gebruik moet gaan maken als je opgepakt wordt: alleen bij zware misdrijven! Als je dan achter slot & Grendel zit dat je dan besluit bent alleen (of met je teamgenoten) te ontsnappen(net het zelfde in Prisson Break!). Als je eenmaal op vrije voeten bent. De overheid(politie) ziet jou weer lopen. Dat je weer het zelfde wanted stars terug krijgt toen je al voor 1 misdrijf gepleegt had in niko`s oude leven. Dat zou vet worden! :D^_^_O_:Y8):bier: .

Bewerkt: door Sprayboy
Link to comment
Delen op andere websites

opnegin zal dat ff leuk zijn maar dan niet dat je moet ontsnappen maah dat je fftjes 50 seconden erin zit en dat voor een paar dagen telt en dan weer gwn vrij komt want als je dan ergens mee bezig ben mot je weer gaan zitten

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou wel leuk zijn voor een paar missies. dat je gwn 3 dagen in een gevangenis bent en dat je daar wat missies moet voltooien. of dat je juist in de gevangenis moet komen om iemand te vermoorden die daar zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet denken aan Postal 2. Als je oppakt wordt dan sta je achter de tralie en je hebt alleen de lucifer. Je moet de lucifer aansteken en gooien op de grond en de brandalarm gaat an en alle dueren worden openen en je kunt ontsnappen :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me wel leuk ja dat als je in de gevangenis komt.

En dat je dan ook gewoon 1 min op gesloten zit.

Eerste keer miss wel beetje leuk en realistisch.

2de keer niks meer aan.

Daarna wordt het gewoon vervelend dat je steeds zo lang moet wachten. Ik snap dus neit waarom iedereen het zo graag wil :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet denken aan Postal 2. Als je oppakt wordt dan sta je achter de tralie en je hebt alleen de lucifer. Je moet de lucifer aansteken en gooien op de grond en de brandalarm gaat an en alle dueren worden openen en je kunt ontsnappen :bonk:

Ja, maar soms werd je opgesloten in een cel zonder brandalarm ding en ben je gescrewd :puh:.

Nu ja gevangenis lijkt me wel vet als missie. Dan je er gewoon missies moet oplossen (2 of zo), maar dat je elke keer word opgesloten gaat na een tijdej (heel snel) saai worden

Link to comment
Delen op andere websites

mij lijkt het wel wat als het één keer in het spel komt. Let op: lees het volgende niet als je gta san andreas nog niet helemaal hebt uitgespeeld! Zoals bij san andreas wanneer je opgepakt wordt in het verhaal als sweet in het ziekenhuis ligt, maar dat je dan in IV moet ontsnappen uit de gevangenis

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...