GTA-The-Best Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 (bewerkt) Hoi ik heb een unpatcher gedownload want ik ga vanmiddag gta sa kopen en dan heb ik vast v2 maar hoe werkt die waterlevel customizer? en me vriend heeft een trainer dat iehj in het spel zelf ctrl + hn indrukt dat er dan een carspwner komt en als iej ctrl gn indrukt komt er een menu van wapens en met tab teleport enzo dat wil ik er ook op waar kan ik dat downloaden? zonder winrar help Bewerkt: 12 maart 2008 door GTA-The-Best Reageren
Dastard Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 (bewerkt) Probeer de mod opnieuw te instaleren, overigens is de mod die het water hoger maakt, staat hier ook bij de mods. Hier is de mod: Klik hier voor de water mod. Nou, je bent wat dom geweest, want om die trainer te laten werken, moet je het spel hebben. Downgrade eerst V2, dan instaleer je pas de mod. Bewerkt: 12 maart 2008 door Dastard Reageren
GTA-The-Best Geplaatst: 12 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Probeer de mod opnieuw te instaleren, overigens is de mod die het water hoger maakt, staat hier ook bij de mods. ik heb die waterlevel customizer al maar GTA sa nog niet! me vriend heeft hem gedownload via weer een vriend maar als ik die waterlevel customizer opstart en dan bij hoogt ofsow in typ 6.0 en bij golfen 3.0 en dan set dan komt er bij golf dat/ nog wat! hoe werkt dat dan en die trainer hoe moet ik die erop zetten??? !! en waar kan ik die trainer downloaden/? Reageren
Dastard Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 (bewerkt) Probeer de mod opnieuw te instaleren, overigens is de mod die het water hoger maakt, staat hier ook bij de mods. ik heb die waterlevel customizer al maar GTA sa nog niet! me vriend heeft hem gedownload via weer een vriend maar als ik die waterlevel customizer opstart en dan bij hoogt ofsow in typ 6.0 en bij golfen 3.0 en dan set dan komt er bij golf dat/ nog wat! hoe werkt dat dan en die trainer hoe moet ik die erop zetten??? !! en waar kan ik die trainer downloaden/? Nou, je bent wat dom geweest, want om die trainer te laten werken, moet je het spel hebben.Downgrade eerst V2, dan instaleer je pas de mod. Klik hier om de mod te downloaden. Je moet de mod afspelen voor dat je GTA SA afspeelt. Water Level ToolThis tool changes the water level and wave size. Run it before starting GTA:SA. The "Restore Defaults" button puts WATER.DAT and WATER1.DAT back to the original files. (water level = 0 is not the same as the defaults, because water would be anywhere that's below sea level) Use water level -1000 for no water. Bewerkt: 12 maart 2008 door Dastard Reageren
GTA-The-Best Geplaatst: 12 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Probeer de mod opnieuw te instaleren, overigens is de mod die het water hoger maakt, staat hier ook bij de mods. ik heb die waterlevel customizer al maar GTA sa nog niet! me vriend heeft hem gedownload via weer een vriend maar als ik die waterlevel customizer opstart en dan bij hoogt ofsow in typ 6.0 en bij golfen 3.0 en dan set dan komt er bij golf dat/ nog wat! hoe werkt dat dan en die trainer hoe moet ik die erop zetten??? !! en waar kan ik die trainer downloaden/? Nou, je bent wat dom geweest, want om die trainer te laten werken, moet je het spel hebben.Downgrade eerst V2, dan instaleer je pas de mod. Ik vind de mod niet.. Ty Maar als je die mod hebt ofsow waar moet ik die dan plaatsen (jah ik ben niet zo goed met gta op pc want ik speel gta op xbox en psp! )ik heb gta sa al voor xbox Reageren
tjoef Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 en me vriend heeft een trainer dat iehj in het spel zelf ctrl + hn indrukt dat er dan een carspwner komt en als iej ctrl gn indrukt komt er een menu van wapens en met tab teleport enzo dat wil ik er ook op waar kan ik dat downloaden? zonder winrar help Dat is de N00bmode v2, die kan je hier vinden?. Vanonder op 'download dit bestand' klikken, opslaan, uitpakken en installeren, kan niet makkelijker Reageren
Dastard Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 TyMaar als je die mod hebt ofsow waar moet ik die dan plaatsen (jah ik ben niet zo goed met gta op pc want ik speel gta op xbox en psp! )ik heb gta sa al voor xbox Sorry, maar daarvoor moet je SAMI (San Andreas Mod Installer) hebben Dit gaat heel gemakkelijk hoor. Klik hier voor de mod. Reageren
.Timothy Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 (bewerkt) en me vriend heeft een trainer dat iehj in het spel zelf ctrl + hn indrukt dat er dan een carspwner komt en als iej ctrl gn indrukt komt er een menu van wapens en met tab teleport enzo dat wil ik er ook op waar kan ik dat downloaden? zonder winrar help Dat is de N00bmode v2, die kan je hier vinden?. Vanonder op 'download dit bestand' klikken, opslaan, uitpakken en installeren, kan niet makkelijker Aangezien het niet vermeld wordt: met N00bMode zul je een nieuw spel moeten starten, je kan geen savegames spelen die je hier in de download database kunt downloaden. Er zijn wel savegames voor N00bMode, maar deze zijn niet in de download database te vinden.Mocht je wel weer gewoon GTA San Andreas normaal willen spelen dan moet je de volgende files downloaden: V2 Files. Ik geef de V2 files omdat je, als je het spel nu koopt, V2 hebt. Wil je V1 files hebben, klik dan hier. Er zit, behalve dat je andere versie savegames kunt spelen, geen verschil tussen de files. Eenmaal gedownload pak je ze uit met WinRAR (je wou het niet, maar de meeste mods zijn hiermee ingepakt!!). De uitgepakte bestanden zet je vervolgens in de map data --> script. Deze mappen staan in de map van installatie. Ik vertel dit verhaal omdat, als je wel normale savegames wilt spelen, je dan wel weet wat je moet doen. Bewerkt: 12 maart 2008 door VWO-er Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.