Erulezz Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 Moet je alles achter elkaar doen? Want de eerste twee lukt me gewoon , maar bij de shotgun wordt ik in level 3 afgemaakt <_< Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 Moet je alles achter elkaar doen?Want de eerste twee lukt me gewoon , maar bij de shotgun wordt ik in level 3 afgemaakt <_< je moet ze allemaal halen gewoon vaak blijven doen idd de moeilijkheidsgraat neemt toe hoe verder in de challenge hoe moeilijker het word maar zo moeilijk is het niet,veel blijven spelen en het lukt je na een tydje gewoon. Veel succes Tupac A. Shakur Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 het is mij ook nog niet gelukt om hem helemaal te doen ik vind hem wel erg moeilijk, dat geweer na de shotgun, die is erg lastig, maar ik zal maar veel moeten oefenen Reageren
Erulezz Geplaatst: 29 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 OK bedankt , dat en stelen is nog het enigste wat ik moet doen voor de 100 % Reageren
tonio Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 dat si toch nie zo moeilijk.. je moet gewoon richten tijdes dat hij laad..en dan als ie klaar is met laden kan je meteen schieten.. PS: als je presies tussen 2 doet gaan ze soms allebij kapot, en je hoeft dus nie peresies op dat ding te richten het kan bij shotgun er ook een beetje naast ... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.