Newspaper Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2008 Heey, weet iemand hoe ik mods voor gta 3 op de ps2 kan krijgen? Ik weet wel dat t met winrar moet maar, hoe krijg ik het nouw dr op. ANTWOORD WEL HE! > Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2008 (bewerkt) Je kunt geen mods instaleren op de PS2, dat kan alleen op de PC. Je zou GTA 3 voor een tientje voor de PC kunnen kopen, zodat je mods kan instaleren. Bewerkt: 12 maart 2008 door DenkaanHenk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2008 ik heb even een Vraagje ik heb net een Porsche 911 Gedownload voor Gta3 ik heb hem geinstalleerd maar de Banshee blijft hetzelfde hoe kan dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Newspaper Geplaatst: 12 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2008 Je kan wel gta3 mods voor ps downloaden en je moet winzip gebruiken, maar hoe moet dat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bobsie132 Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2008 MODS kunnen niet op de ps2 versie mods zijn alleen voor de computer ook bij SA kan het niet op de ps2 omdat je deze mods moet instaleren en dat kan niet op een ps2 ^_^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.