Jump to content

Hitman BM (Blood Money)

Recommended Posts

Geplaatst:

In Hitman BM zie je altijd op het menu ''Eidos Online'' staan.

Ik vraag me af wat dat is, want ik heb een account daar aangemaakt!

OTTO :dans:

En ik heb nog een vraag: ''Op de allerlaaste missie (Reqium) moet je toch opstaan en die gasten vermoorden, maar hij staat niet op. Ik heb al 10 keer op Youtube gekeken, maar ik snap het nog steeds niet?''

OTTO _O_

Geplaatst: (bewerkt)
En ik heb nog een vraag: ''Op de allerlaaste missie (Reqium) moet je toch opstaan en die gasten vermoorden, maar hij staat niet op. Ik heb al 10 keer op Youtube gekeken, maar ik snap het nog steeds niet?''

OTTO _O_

Door rondjes te draaien met de muis. ;) Volgens mij moest je ook 'W' inklikken.

Bewerkt: door GTA-fan2
Geplaatst:

En ik heb nog een vraag: ''Op Youtube heeft Hitman 47 een witte smoking, waarvoor heb ik een zwarte smoking?''

OTTO :duh:

>>> Door Froodooo: Graag één keer op 'reactie plaatsen' drukken de volgende keer, al duurt het nog zo lang. ;) <<<

In de missie 'Requim' heeft iedereen een witte smoking. In alle andere missies start je met een zwarte smoking.

Bewerkt: door GTA-fan2

OTTO _O_

Door rondjes te draaien met de muis. ;) Volgens mij moest je ook 'W' inklikken.

Volgens mij moet je helemaal niet op staan om die gast te vermoorden.

Je bent in de laatse missie doos je ziet wel dat die gast daar is maar ja kan echt niet opstaan.

Als jullie dit wel kunnen vertel mij dit. :cya:

Ik speel overigens op een PS2 en niet op de PC :cya:

oh srry vrienden ik heb het al gevonden

Bewerkt: door bassiebas6
Geplaatst:
Volgens mij moet je helemaal niet op staan om die gast te vermoorden.

Je bent in de laatse missie doos je ziet wel dat die gast daar is maar ja kan echt niet opstaan.

Als jullie dit wel kunnen vertel mij dit.

Ik speel overigens op een PS2 en niet op de PC :cya:

Het is wel mogelijk om op te staan. Volgens mij had je collegan die sandra volgens mij heet je ook nog medicijnen ofzo gegeven. Je kunt ook merken dat je leeft door dat je telkens het hart van Agent 47 hoort kloppen. Dat kun je aan de health meter ook al zien. Je zult zodra de credits in beeld komen je linker analog joystick op en neer bewegen. Zodra de health balk vol is klik je R1. Je zult heel wat mensen moeten vermoorden op de begraafplaats. Zelf neem ik altijd de priester als menselijk schild waardoor het al gauw een makkie word. Wil dat je niet lukken dan moet je het snel aanpakken met headshots! Je zult iemand moeten vermoorden die volgens mij bij een hek staat.

Aks je dood gaat, moet je niet gauw in paniek raken. 3 headshtos in die korte tijd dat het beeld rood word en je leeft weer! :)

• 3 weken later...
Geplaatst:

je staat op door op de ps2 aan de analoge stick te draaien. Het is zeker de bedoeling dat je opstaat. Je moet leyland cane vermoorden.. dat is je hoofddoel om hem totaal uit te spelen.

TIP: wacht tot de priester naast je staat en sta dan op. Pak hem als shield en maak veel headshots.. niet als een dolle gaan schieten mer rustig mikken en vuren ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...