Jump to content

gta 3 probleem


wdoorn

Recommended Posts

Ik heb gta3 sinds zondag, legaal. Hij doet het niet. Steeds als ik aan het vechten ben met iemand. valt het beeld stil dan druk ik op escape. dan heeft tie een fout gemaakt. ik heb versie 1.1. dit gebeurt gewoon te vaak.

Ik heb:

Windows XP

Pentium celeron M

Intel Graphics Media Accerlator

2GB schrijfruimte op C.

HELP ME ALSJEBLIEFT IK LOOP AL VANAF ZONDAG TE KLOTEN MET DIT

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je misschien mods geïnstalleerd, andere dingen aangepast aan je spel? Ik heb namelijk een vermoeden dat je iets aan je bestanden hebt aangepast, aangezien het gebeurd zodra je vecht. Ligt het hier niet aan, is er iets mis met je hardware, misschien dat iets het vechten met iemand (qua animaties, wat erbij komt kijken) net wat te veel is en je spel crasht.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kom op internet mensen tegen met hetzelfde probleem. O.a. hier en hier en hier. (Gek genoeg allen Duits.)

In bijna elk geval gaat het ook om GTA III.

Het probleem lijkt niet echt bekend. Zorg er voor dat je een legale originele versie hebt. Zorg er voor dat je geen mods en/of trainers gebruikt voor het spel. Wat voor grafische kaart heb je? Is die goed genoeg? Kijk even of je de meest recente drivers hebt geïnstalleerd en zo nee, download ze.

Wat bedoel je trouwens met 'hoe verbeter je je hardware'? Lijkt me logisch toch? Iets beters kopen en dat in je pc rammen. Zorg er dan wel voor dat het ook past. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kom op internet mensen tegen met hetzelfde probleem. O.a. hier en hier en hier. (Gek genoeg allen Duits.)

In bijna elk geval gaat het ook om GTA III.

Het probleem lijkt niet echt bekend. Zorg er voor dat je een legale originele versie hebt. Zorg er voor dat je geen mods en/of trainers gebruikt voor het spel. Wat voor grafische kaart heb je? Is die goed genoeg? Kijk even of je de meest recente drivers hebt geïnstalleerd en zo nee, download ze.

Wat bedoel je trouwens met 'hoe verbeter je je hardware'? Lijkt me logisch toch? Iets beters kopen en dat in je pc rammen. Zorg er dan wel voor dat het ook past. :7

Ik heb hem legaal en hij kan alles aan is zelfs beter. Maar hij crasht echt zodra ik ga schieten doe ik dat niet dan loopt die gewoon normaal. (meestal ben ik taxi chauffeur!). Het moet naar mijn mening aan een bestand liggen ofzo. Want op deze goede grafische computer krijg ik precies hetzelfde!!!!. HELP ME

Link to comment
Delen op andere websites

video kaart?

anderen drivers?

opnieuw installeren?

geen goede computer

Ik dacht het opgelost te hebben, ik startte gisterenavond een nieuwe game en voor 2 uur crashte die niet. Nu speelde ik vanochtend en hij crashte gelijk, iemand?

Mijn videokaart geupdated, intel graphics media blabla. en op de andere radeon dinges.

Drivers ook al geupdated, ook intel chipste family

computer voldoet ALLEEn aan minimum eisen maar dat hoort hij het toch te doen.

Ik heb hem al 50.000x opnieuw geintsalleerd. ik wordt er onderhand gek van.

Link to comment
Delen op andere websites

computer voldoet ALLEEn aan minimum eisen maar dat hoort hij het toch te doen.
Dat hoeft niet per se. Minimumeisen wil zeggen dat je het spel kan draaien, maar wil niet zeggen dat je élk aspect van het spel kan draaien. Zo ga ik bij Oblivion ook wel over de minimumspecs heen, maar kan ik alleen het eerst level spelen in de kerkers. Kom ik in een te grote ruimte, dan kan m'n videokaart het toch niet aan. Wat voor kaart heb je nou? "de andere radeon dinges" zegt mij niet zo heel veel.

Welke ATI Radeon?

Waarschijnlijk ligt daar toch het probleem. Probeer het anders eens op een andere computer met een betere videokaart als je het echt wilt controleren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...