Jump to content

CJ's meisje

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste Gta fans!

ik heb een vraag , ik had een vriendin bij s.a. maar die is dood gegaan , hoe krijg ik weer een nieuwe? alvast bedankt MVG Jordy

Geplaatst: (bewerkt)

Door alle Oysters te verzamelen.

Die kun je allemaal hier vinden

hieronder: Je moet ze allemaal Vinden.

Het maakt dan ook niet uit Of je nou dik bent Of Dun.

Ze willen altijd met je daten.

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Geplaatst:

Bedankt man! bij hoevel oysters kan ik daten? en ik moet duiken dus? :D

Klopt, je kan een vriendin terugkrijgen door alle Oysters te verzamelen en dan weer naar de ontmoetingsplek te gaan. Je moet nu wel weer aan de eisen voldoen. Wat ik hier nog even aan wou toevoegen is dat je Denise Robinson en Michelle CannesMillie Perkins niet kan terugkrijgen. Dat komt door het feit dat je met deze bevriend geraakt bent door een missie. Denise is die vlak bij grove woont en michelle is die in het noorden van Las Venturas woont.

Bedankt man! bij hoevel oysters kan ik daten? en ik moet duiken dus?

Ja, de oysters kun je in het water vinden. In totaal zijn het er 50. Je moet ze allemaal verzamelen. Hou er rekening mee dat je voor sommige een 5* wanted level moet riskeren. ;)

Edit: @hieronder Aangepast. Mijn fout.

Bewerkt: door GTA-fan2

Ja, maar let er wel op dat het geen vriendin is die je in de storyline vrijspeelt. Dat zijn dus Denise Robinson en Millie Perkins die je vrijspeelt door middel van 'Burning Desire' en 'Key to Her Heart'. DEze hebben dus geen vindplaats, en zullen dus niet te vinden zijn na alle Oysters te hebben gevonden.

Film van Preddy met uitleg! Heirin vind je uitleg over hoe dit in z'n werk gaat.

Edit @ hierboven: Geen Michelle Cannes hoor ;)

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

CJ's oude vriendin is dood geschoten dat was: Denise Robinson , kan je haar niet terug krijgen?

Voor het geval je nog niet helemaal alles snapt, voor alle duidelijkheid heeft 'Preddy' een filmpje gemaakt, waarin je alles nog eens rustig kunt volgen. Het filmpje kun je hier bezichtigen. Rechts staat, bij de beschrijving, alles nog eens uitgebreid uitgelegd.

Edit:

Link naar filmpje is al gemeld zie ik..

Bewerkt: door Donwell

Inderdaad, zoals ik al zei moet je daarvoor een missie doen. Deze missie kun je niet opnieuw spelen, en kan je haar dus niet opnieuw krijgen, op geen enkele mogelijkheid.

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

bedankt voor julie reacties! ik zal er zo snel mogelijk mee gaan werken! dus alle oysters krijgen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...