jordygrunn Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 sommige mensen denken: ach makkelijk joh! maar ik vind dat juist niet, rijden is moeilijk voor mij ( op modder maar op de weg niet ) aangezien ik bij de missie van wi zi mu moet racen lukt het me niet om er voorbij te komen ik vind dit een schaamte! ik wil er van af! ik heb al met de jeep geracet maar nu moet ik met een gewone auto maar ik glij telkens weg! weet iemand een goede taktiek? ( playstation 2 ) MVG Jordy Reageren
JasonStatham Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 (bewerkt) Omdat je al wat moeite hebt raad ik je de Rancher of de Buffalo aan. Naar mijn mening moet je voor de Buffalo gaan. Begin rustig. Ga je niet druk maken. Laat ze namenlijk al een beetje voorgaan. Een ander keuze bij het begin is om gelijk een stuk af te snijde. Een derde keuze is om de PIT manoevre te gebruiken. Hierdoor zullen de andere controle over hun voertuig verliezen. Probeer de route al een beetje te leren buiten de missie. Op de verharde wegen moet je uitkijken voor andere wagens. Ga ook niet te veel gekke dingen doen. Eenmaal over de kop is gelijk over. Speel de missie trouwens overdag. Hierdoor heb je mooiere zicht over de baan en knal je niet zo vaak tegen bomen ofzo. Begint je auto al halverwege te roken dan zul je rustig aan moeten rijden. Neem trouwens de Buffalo eerder dan de Rancher. Het zijn allebei wagens die geschikt zijn voor deze race. Maar de Buffalo is een stuk sneller. Misschien dat het handig zou zijn als je al wat driving skill hebt. Plaats je topic trouwens in het vervolg beter in het GTA SA : Missie hulp. Bewerkt: 12 maart 2008 door GTA-fan2 Reageren
game~skater Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 (bewerkt) jordygrunn zei: sommige mensen denken: ach makkelijk joh! maar ik vind dat juist niet, rijden is moeilijk voor mij ( op modder maar op de weg niet ) aangezien ik bij de missie van wi zi mu moet racen lukt het me niet om er voorbij te komen ik vind dit een schaamte! ik wil er van af! ik heb al met de jeep geracet maar nu moet ik met een gewone auto maar ik glij telkens weg! weet iemand een goede taktiek? ( playstation 2 ) MVG Jordy hier hebben ze het SA: missie hulp - forum maar ontopic: ik zou de buffalo nemen, die staat bij catalina EDIT: en ik ben weer telaat Bewerkt: 12 maart 2008 door game~skater Reageren
jordygrunn Geplaatst: 12 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Bedankt mensen! ik jatte eerst altijd auto van de straat en was daar mee gaan racen , ik ga nu rustig naar beneden zoek de Buffalo en doe rustig aan! als het me lukt dan ben ik julie echt heeeeel dankbaar! glijd die Buffalo minder weg? ( ik ben julie nu ook al dankbaar voor julie reacties! ) MVG Jordy Reageren
JasonStatham Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 jordygrunn zei: Bedankt mensen! ik jatte eerst altijd auto van de straat en was daar mee gaan racen , ik ga nu rustig naar beneden zoek de Buffalo en doe rustig aan! als het me lukt dan ben ik julie echt heeeeel dankbaar! glijd die Buffalo minder weg? ( ik ben julie nu ook al dankbaar voor julie reacties! )MVG Jordy De Buffalo is een wagen die over veel grip beschikt. Dat is wel het handigste wat je kan hebben zowat bij deze race. Ik heb ook nog even kaartje voor je geupload. Reageren
jordygrunn Geplaatst: 12 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Bedankt! ik ga het kaartje printen! zo kan ik makkelijk de kaart gebruiken! en ik heb nog 1 voordeel: ik speel op een 1,27 cm scherm! ik doe nu de missie! Cya! en bedankt! Reageren
Gijsso Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 jordygrunn zei: Bedankt! ik ga het kaartje printen! zo kan ik makkelijk de kaart gebruiken! en ik heb nog 1 voordeel: ik speel op een 1,27 cm scherm! ik doe nu de missie! Cya! en bedankt! Bedoel je niet 1,27 M Anders was het heel klein. Reageren
sniper rifle Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 mijn mening is dat je het ook zou kunnen halen met een blista compact maar je moet echt voor de buffalo gaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.