Scarface92 Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Call Of duty 5 Beste leden! Activision heeft bekend gemaakt dat ze meewerken aan een nieuwe Call of Duty-game. COD 5 komt voor de: PlayStation 2, PlayStation 3, Xbox 360, Nintendo Wii en PC. Waarschijnlijk zal het spel weer gaan afspelen in de WO2. Yes yes! Gelukkig komt er nog tenminste een goede game voor de Playstation 2! Bron: Klik Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Hmm geef mij maar een bevestiging van ING of Insidegamer, ik walg meer van dat soort sites dan ik het geloof. Als het op de PS2 komt zou dat leuk zijn voor de PS2 bezitters die geen Xbox 360 of PS3 hebben, maar ik geloof niet dat Call of Duty 5 op de PS2 komt. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 (bewerkt) COD 5 op ps2? Ik denk van niet want de graphic van COD5 kan niet op ps2. Bewerkt: 12 maart 2008 door studio dewolf Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 (bewerkt) Ik denk dat dit ook niet echt waar is. Laat die site eerst maar eens Dat Rapport Laten Zien! En idd Het is veel te groot Voor de PS2 Bewerkt: 12 maart 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
White Gold Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Gepost op 11 Februari... destijds stonds het overig ook op IGN, Insidegamer, ps3focus, gamer... everywhere.. komen jullie er nu pas mee... Naar alle waarschijnlijkheid gaat COD5 zich afspelen in de Pacificsche kant van de oorlog. Dus mogen we Jappen gaan schieten Dit is tot nu toe alleen nog maar een gerucht. Dus zie dit niet als bevestiging ofzo, want jullie zie ik overal nog voor aan Overigens kan de PS2 COD5 met gemak aan, als ze hem ervoor programmeren, net zoals ze voor de Wii doen. De Wii en de PS2 hadden ook COD3 terwijl COD3 toch echt heel veel mooier was op de 360 en PS3. Gewoon een questie van alles op de schop halen en zo krijg je uiteindelijk iets dat er niet next-gen uitziet, maar toch leuk en fijn is om te spelen, als ze het goed doen, tenminste.. In ieder geval wordt COD5 NIET gemaakt door de makers van COD4, deze zijn inmiddels bezig aan COD6 die we waarschijnlijk in 2009 kunnen verwachten. COD5 wordt gemaakt door TreyArch, die ook COD3 hebben gemaakt... Zijn we weer allemaal up-to-date? Ja, goedzo Reageren
studio dewolf Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 COD 3 was niet zo succes. Ik haat Pacificsche kant. Ik zou graag dat spel gaat in Oostenrijk enzo met sneeuw, bergen, kasteel, kabelbaan zoals film "Where Eagles Dare" Reageren
thug Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 ik vondt dat call of duty4 de goede richting uitging voor meer succes er bestaan al zoveel oorlog game. ze moeten eens een call of duty maken dat hem in irak afspeelt Reageren
js007 Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 COD 3 was niet zo succes. Ik haat Pacificsche kant. Ik zou graag dat spel gaat in Oostenrijk enzo met sneeuw, bergen, kasteel, kabelbaan zoals film "Where Eagles Dare" ik heb cod 3 nog nie maar ik vind hetleuk het is wel een tof idee ola ze iets zouden doen met oostenrijk Reageren
philip14 Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Dat was al ruim een maand bekent Ik word toch best wel niet goed van die WOII games Reageren
Dastard Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 (bewerkt) Het staat ook in de OPM, Op het einde van't jaar komt COD 6 uit, die zich weer afspeelt in't heden, en gemaakt is door Infinity Ward, aanschouw COD 5 Als wat voedsel voor de fans tot ze COD 6 hebben @THUG: COD 4 speelt zich af in Iraq (Irak) Bewerkt: 14 maart 2008 door Dastard Reageren
studio dewolf Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Inifinity Ward, de ontwikkelaar van de Call of Duty games, is ‘moe’ van WOII shooters. Infinity Ward mannen Zeid Rieke and Michael Boon meldden dat de ontwikkelaar “couldn’t muster the same passion” voor het maken van nieuwe first person shooters die zich afspeelden tijdens de Tweede Wereldoorlog. Met het succes van Call of Duty 4 lijkt dit ook niet zo heel vreemd. "Call of Duty 4 was Infinity Ward's third Call of Duty game, and as such we approached it knowing we needed to do something fresh. We don't want to pigeonhole ourselves any more than we have to, and many members of the team came off Call of Duty 2 promising never to work on another WWII game." Rieke en Boon vinden echter niet dat het WOII-genre uitgesloten moet worden. "Coming off Call of Duty 2, we knew we wanted to do something different for our next game. We don't agree with some critics who say that WWII as a genre is dead, but we couldn't muster the same passion for the subject that we had in our first three WWII games." http://www.gamersnet.nl/nieuws/200803/infi..._woii_shooters/ Reageren
ASPHALT Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 @THUG: COD 4 speelt zich af in Iraq (Irak) Zou je willen. Een deel speelt zich af in het midden oosten, en een ander vooral in Rusland. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 Ik ben bang dat Call of Duty 5 niet zo'n groot succes wordt als Call of Duty 4. Aangezien ik weinig vertrouwen heb in deze ontwikkelaar. Dat het in de tweede wereldoorlog afspeeld lijkt met niet zo'n probleem. COD6 (alweer...) zal worden ontwikkeld door Infinity Ward, ik hoop dat ze weer een goede game neer zetten. Ik ben benieuwd in welke tijd het zich zal afspelen. Ondertussen zal ik me tevreden moeten houden met Brothers in Arms: Hell's Higway en nog een paar andere games . Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 ik ben erg benieuwd naar Call of Duty 5, het wordt vast een goede game. Gelukkig voor de PS2 en de Wii, want we hebben dat thuis. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.