Jump to content

Call of duty 5!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik ben nu helemaal zat van WOII. ze zullen wel met heeele mooie graphics moeten komen.

en meer missie dan call of duty 4.

en meer wapens.

Rieke en Boon vinden echter niet dat het WOII-genre uitgesloten moet worden.

da's grappig want in cod2 zijn ook de namen rieke en boon

Bewerkt: door forumrunner
Geplaatst:

Ze moeten het niet te snel "releasen". Laat de fans eerst maar even van COD 4 genieten en kom dan pas met een nieuw deel. Net zoals ze nu met GTA IV doen. Ze hebben gewacht tot GTA SA (en de andere GTA's) een beetje dood waren en hebben toen snel nog een GTA aangekondigd.

Geplaatst:
Ze moeten het niet te snel "releasen". Laat de fans eerst maar even van COD 4 genieten en kom dan pas met een nieuw deel. Net zoals ze nu met GTA IV doen. Ze hebben gewacht tot GTA SA (en de andere GTA's) een beetje dood waren en hebben toen snel nog een GTA aangekondigd.

san andreas is nog zeker niet dood

Geplaatst:
san andreas is nog zeker niet dood

Niet dat het dood is, de verkoopcijfers dalen gewoon en het is tijd voor een nieuwe GTA.

Geplaatst:

Ach man, voor mijn part in de eerste wereldoorlog :puh:. Of de Amerikaanse onafhankelijksheidsoorlog. Zolang het maar een goede game wordt. Nogmaals jammer dat de game wordt gemaakt door Treyarch :(. nouja, eigenlijk wel verstanding :puh:.

Geplaatst:

Inderdaad, waarom bestaat er geen spel over eerste wereldoorlog. België speelde wel hoofdrol van eerste wereldoorlog op einde vechten rond rivier IJzer.

Geplaatst:

Als het op PS2, Wii en DS komt kan ik je nu al vertellen dat het een ontzettende bagger kut game word. Maar ik ben niet meer zo hevig fan van CoD sinds nummer 4, CoD is groot gemaakt door PC en nu focussen ze zich vooral op console; lekker dan

Geplaatst:

Ik verwacht dat Call of duty 5 wel de moeite waard zal zijn, maar het zal geen brothers in arms hell's highway kunnen worden.

Greetz,

Black Force

• 1 maand later...
Geplaatst:

omg op de ps2??? :O.... wel jammer dat het misschien weer in WOII afspeelt maar ja geeft niet ^_^

Geplaatst:

ik denk niet dat COD5 voor de PS2 uitkomt.

PS2 is gwn verouderd.

en de PS2 kan die graphics NOOIT aan.

op de PC zou wel kunnen..

ik kijk er naar uit

Geplaatst: (bewerkt)

ik hoop ook in pearl harbor of de bevrijding van azie van de jappen ..Lekker Zero,s uit de lucht halen of jappen door hun kop knallen !

of weer in het heden maar geen WO1 te saai en ouderwets ..Elkaarmet mosterdgas bestoken :kots:

Bewerkt: door robin bbb

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...