studio dewolf Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 (bewerkt) Ik heb nieuwe signature gemaakt. Ik hoop dat goed en beter dan vorig. Ik heb niet veel ervaring. Bewerkt: 12 maart 2008 door studio dewolf Reageren
JasonStatham Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 (bewerkt) Ik denk dat je wat meer aan de sig moet doen. Ik zag namelijk net de origineel en het enigste wat je toegevoegd hebt is tekst. De tekst heb je er wel mooi in gezet. Maar het past er niet echt bij. De tekst zijn vooral vrolijke kleuren. De rest niet. Er ontbreekt een border. Misschien dat je wat tuts kunt volgen. Deze vind je in het graphic:helpdesk subforum. Bewerkt: 12 maart 2008 door GTA-fan2 Reageren
TomHagen Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Ik ken wel een fake GTA IV-plaatje, en ten opzichtte van dat is alleen de tekst met krulletjes er om heen veranderd Ten minsten, voor de rest zie ik niks. De font past niet, en de krulletjes eromheen ook niet, en de kleuren ook niet. Het lijkt op een cicus logo, maar de rest van de sig niet. Een 5je. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.