Jump to content

Enkele vragen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey ik heb wat vraagjes ipv met gta san andreas:

1. Hoe verdien ik snel wat geld, wil meer huizen kopen:P

-Ik mol regelmatig al wat dealers die veel geld droppen

-Ik heb alle buurten overgenomen maar er spawned niet echt veel geld bij me huis

2.Ik had toevallig een gold desert eagle pistol gevonden en opgepakt, nu zie ik overal precies een soort bende die steeds die wapens hebben, hoe komt dit?

3. Is er een cheat die zorgt dat je niet dood kunt?

Ik gebruik BAGUVIX maar door dingen die ontploffen of auto's die me omverrijden sterf ik nog steeds.

4.Ik vind die van niet voor 's nachts huizen te beroven, waar kan ik die vinden?

5. Hoe rekruut je nuweer mensen van je eigen gang?

Moet ik daar een missie voor gedaan hebben?

6.Ik steel af en toe een taxi en dan komt er op press 2 to toggle missions on.

Ik druk dan op 2 (numeriek klavier en ook de 2 boven de z) en er gebeurt niets, wat doe ik verkeerd?

Als ik nog vragen heb (vergeet soms een paar) edit ik ze wel hierin.

Alvast bedankt :tu:

Bewerkt: door kennethdw
Geplaatst: (bewerkt)

-"Don't get cocky" als er geen geld spawned bij Johnson House, gewoon later terugkomen. Het maximum is overigens 10 000 volgens mij.

- Ga side missie's doen, Vigilante , paramedic en taxi leveren zeker een pak geld op.

- Verdien assets! Wat zijn assets? Klik

- Gebruik de cheat HESOYAM, bij die cheat krijg je automatisch een bedrag van 250 000$

- Burglary, zie vraag 4.

2.Ik had toevallig een gold desert eagle pistol gevonden en opgepakt, nu zie ik overal precies een soort bende die steeds die wapens hebben, hoe komt dit?

Geen flauw idee, en een gouden desert eagle? Btw, je gang krijgt na verloop van tijd een Desert eagle en een SMG in plaats van de andere gangsta wapens. Dacht na 100% , niet zeker...

BAGUVIX is de enige. Gewoon snel snel wegrennen is de boodschap als er een auto op je afscheurt ;)

Ik vind die van niet voor 's nachts huizen te beroven, waar kan ik die vinden?

De zwarte boxville vindt je rechtover de Ganton Gym tussen die blauwe reekhuizen .Je kan deze missie alleen starten tussen 20:00 en 06:00 uur.

Bewerkt: door Ice Banana
Geplaatst:

1= Save je profiel. Ga naar de inside track betting shop. Zet zoveel geld als mogelijk. Mislukt het? Laad je profiel dan op nieuw. :D

2=

Dacht na 100% , niet zeker...

Neej, je gangmembers krijgen SMG en Desert Eagle na het verzamelen van alle tags.

3=

Xboz:R-toets.gifBlack.gifL-toets.gifAbutton.gifLeft.gifDown.gifRight.gifUpbutton.gifLeft.gifDown.gifRight.gifUpbutton.gif

PS-2Right1.gifRight2.gifLeft1.gifCross.gifLeft.gifDown.gifRight.gifUpbutton.gifLeft.gifDown.gifRight.gifUpbutton.gif

4= klik

Geplaatst:

Heb er nog paar vraagjes bijgezet, bedankt voor de reacties al.

En ik speel het op de computer dus xbox heb ik niets aan.

Geplaatst:

. Hoe rekruut je nuweer mensen van je eigen gang?

Je homies laten volgen , dan druk je op G als je op ze mikt.

.Ik steel af en toe een taxi en dan komt er op press 2 to toggle missions on.

Ik druk dan op 2 (numeriek klavier en ook de 2 boven de z) en er gebeurt niets, wat doe ik verkeerd?

Geen idee. Staat je numlock aan?

Geplaatst:

een golden desert eagle is volgens mij alleen maar met modding te doen. wat vraag 6 betreft, bij mij werkt de 2 boven de W altijd.

Geplaatst:
.Ik steel af en toe een taxi en dan komt er op press 2 to toggle missions on.

Geen idee. Staat je numlock aan?

Met de 2 boven de 'z' hoef je geen numlock te doen, dus dat zou op zich geen probleem moeten zijn.

Als dat niet werkt zou je eens op de '+' in het numerieke gedeelte van je toetsenbord moeten te drukken (voor de '+' heb je geen Numlock voor te gebruiken, Numlock zorgt er alleen voor dat de 'Home', 'End' enzo voor de numerieke toetsen worden ingeruild).

Als het dan nog niet werkt zou ik eens proberen via 'Options' --> 'Controller Setup' --> 'Redefine Controls' naar 'Submissions' (meende dat ze zo heetten) te zoeken. Klik er eens op, haal de controls weg en zet ze er opnieuw in door er op te klikken, de gewenste control in te drukken, er weer op te klikken en de andere control in te voeren. Waarschijnlijk is het nu verholpen.

Mocht dat niet zo zijn is er een andere manier. Ga naar je 'GTA San Andreas User Files'-map in de map 'Mijn Documenten'. Verwijder in de 'User Files'-map het bestand 'gta_sa.set'. Hierin staan alle opties opgeslagen die je hebt ingesteld (Draw Distance, Volume en ook de controls). Dit zou misschien ook de oplossing kunnen zijn.

Geplaatst:

-"Don't get cocky" als er geen geld spawned bij Johnson House, gewoon later terugkomen. Het maximum is overigens 10 000 volgens mij.

- Ga side missie's doen, Vigilante , paramedic en taxi leveren zeker een pak geld op.

- Verdien assets! Wat zijn assets? Klik

- Gebruik de cheat HESOYAM, bij die cheat krijg je automatisch een bedrag van 250 000$

- Burglary, zie vraag 4.

Geen flauw idee, en een gouden desert eagle? Btw, je gang krijgt na verloop van tijd een Desert eagle en een SMG in plaats van de andere gangsta wapens. Dacht na 100% , niet zeker...

BAGUVIX is de enige. Gewoon snel snel wegrennen is de boodschap als er een auto op je afscheurt ;)

Ik vind die van niet voor 's nachts huizen te beroven, waar kan ik die vinden?

De zwarte boxville vindt je rechtover de Ganton Gym tussen die blauwe reekhuizen .Je kan deze missie alleen starten tussen 20:00 en 06:00 uur.

nee, de andere grove street gang members krijgen na het overspuiten van de 100 tags (graffitis) een desert eagle, knive smg en nog wat

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...