wesskeej Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2008 Hallo, Ik heb een vraagje over Love Media. Ik kan die garage waar ik die auto's moet plaatsen niet vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cheetha Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2008 Hallo,Ik heb een vraagje over Love Media. Ik kan die garage waar ik die auto's moet plaatsen niet vinden die kan je bij het gebouw vinden waar d love zijn missie,s geeft op staunten island Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2008 Kaartje: [table=border][/table] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2008 Staat dat niet gewoon in je radar dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2008 Staat dat niet gewoon in je radar dan?Nope, daar staan alleen icoontjes op voor de hoofdmissies en enkele andere locaties als de Ammu-Nation en de Pay 'n' Spray, maar niet de locatie van de garage van Love Media. Dit zou je kunnen zien als een soort Export missie (is het eigenlijk niet) en deze hebben nog in geen enkele GTA op de radar gestaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesleyA Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2008 (bewerkt) Kaartje: [table=border][/table] als je er langs rijdt zie je een kleine streep daar is en nou daar is ie.kijk maar op dit kaartje erboven als je niet weet waar hij is. hij is bij de liberty tree. Bewerkt: 13 maart 2008 door wesleyA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesskeej Geplaatst: 19 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2008 Bedankt weet iemand ook of je tanks kan vernitigen op de een of andere manier ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2008 Bedankt weet iemand ook of je tanks kan vernitigen op de een of andere manier ? ga met de tank naar een bom schop laat er een bom in plaatsen stap uit en laat de tank ontploffen dit moet genoeg zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pasgal Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2008 Bedankt weet iemand ook of je tanks kan vernitigen op de een of andere manier ? Gebruik molotov coktails of een flamtrower. Ze zijn namelijk ook heel erg kwetsbaar voor vuur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafreak_124 Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2008 handig dat ik dat nu ook weet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2008 er is nog een manier maar die is ook riskant voor jezelf. (Niet dat de andere niet riskant zijn aleen minder riskant) Tanks swimming whit fishes. Oftewel gooi hem gewoon in het water. simpel genoeg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donutman Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 Ook kan je proberen om de tank op de kop te krijgen, net als alle andere auto's zal deze ook gaan branden. Niet vergeten om snel uit te stappen;) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2008 waarom ga je nu niet gewoon naar de 8-ball bomb shop!!! zo kun je hem ook kapot krijgen en kun je nog eens terroristje spelen ook >>> Door ASPHALT: De laatste reactie is twee maanden geleden geven, en bovendien heeft js007 jouw manier om een tank te vernietigen ookal genoemd. Let in het vervolg op deze twee dingen.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.