kuys Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Onderwerp: eigen keuze Soort design: Signature Size design: eigen keuze Render: eigen keuze Animatie: eigen keuze Premade: nee Tijd van inlevering: snel Opmerking: hoi
RonaldVC Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Poll maken dan maar? Een poll is niet nodig, mensen die willen stemmen kunnen hier gewoon een post plaatsen met de naam vanwie zijn denken dat ze moeten winnen. Check maar eens een paar andere battles om te zien hoe het gaat.
Dead-Dodo Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 @Secondvision Je stock is goed ingeblend, de kleuren combinatie is opzich wel goed maar wel wat grauw, de border is redelijk standaard, de tekst valt haast niet op. Al met al is de signature een beetje leeg en grauw helaas maar de stock die je gebruikt hebt is opzich wel leuk, maar wat oefening kan geen kwaad en mischien is het wat beter om de kleuren er feller uit te laten komen. Rate: 6.7 @Kuys Je hebt mooie velle kleuren gebruikt en je render is goed ingeblend, de effecten zijn heel speciaal, de letters zijn leuk gedaan en de achtergrond past goed bij de render.(of andersom in jou geval) Rate: 7.5 Mijn stem gaat naar: Kuys. GeFeliciteerd
M4X Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Leuke sigs, maar toch hebben ze allebei een aantal minpunten. Laat ik maar beginnen bij SecondVision. Op het eerste gezicht ziet het er redelijk uit, maar naarmate je er langer naar kijkt is hij toch een beetje kaal. De rood groene gradient is wel leuk, maar toch zie je dat de render niet zo goed is ingeblend en de tekst is daardoor vrij onduidelijk. Verder vind ik de dikke zwarte border er ook niet echt goed bij passen, vooral onderaan vind ik het een beetje raar staan. Ik denk dat je beter een 1px border voor deze sig had kunnen gebruiken, of een groene/rode border. Dan Kuys. Ik vind je kleurgebruik weer erg origineel, maar toch heeft het ook wat minpunten. Op de meeste plekken lopen de kleuren prima op elkaar over, maar bij de tekst vloekt het heel erg. Verder zie je veel scherpe hoekjes bij de render, wat normaalgesproken wel een leuk effect is, maar met alle felle kleuren vind ik het wat minder leuk staan. Als ik jouw was had ik de render dus in zijn normale staat gelaten. De border is bij jouw wel wat beter dan bij SecondVision, maar hier vind ik het juist jammer dat je er niks bijzonders mee hebt gedaan want dat had juist erg leuk gestaan bij alle felle kleuren. Toch vind ik jouw signature wat beter, met name door het goede kleurgebruik wat het geheel erg leuk maakt, en bij SecondVision mis ik dat een beetje. Daarom gaat mijn stem naar Kuys.
kuys Geplaatst: 14 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Bedankt voor de hints en tips, dit waardeer ik echt MVG kuys
.Levi. Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Winnaar kuys, +1 punt voor jou! Helaas, secondVISION heeft verloren maar gelukkig hoeft hij nog geen punt te verliezen. Closed en updated.
Recommended Posts