klikoe Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Heey i k wilde de rhino modden, ik deed het met multiIMG2 ik opende gta3 in models toen wilde ik de rhino.ddf opslaan dat duurde nog al lang want hij was vastgelopen nou dat weggeklikt ik nog een keer proberen was opeens me gta3 map weg!!!!!! toen ik het spel wilde opstarten deed hij in het begin gewoon load game maar toen die voor de helft geladen was moest hij worden afgesloten omdat er een fout in zat!? een paar keer geprobeerd maar die gta3 map is weg wil iemand die op het forum achterlaten? (de hele gta3 map) Of zeggen wat ik moet doen. Help!!!! Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 1. we gaan hier geen complete spellen weggeven 2. installeer het spel opnieuw Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Hij heeft het duidelijk over gta3.img, niet GTA3 zelf. Anders zou hij het wel in het GTA3 forum gepost hebben. Je kan het beste opnieuw installeren, maar misschien is hier op het forum ook wel ergens een schone gta3.img te vinden. Reageren
klikoe Geplaatst: 13 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Ok bedankt ik installeer hem wel opnieuw dat lijkt me het makkelijkst thanks klikoe Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.