Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo ik had een paar "auto" mods verwijderd en ze bleven toch in het spel zitten weet iemand wat ik moet doen

Geplaatst:

Je moet zorgen dat je de originele bestanden vervangt met de mod bestanden. Als jij de Huntley hebt gemod, moet je de originele bestanden terugzetten. Als je deze niet meer hebt, kun je ze opvragen.

In de gta3.img (geen 4 dus) moet je eerst de gemodde bestanden verwijderen. Als je dus de Huntley hebt gemod, verwijder je allereerst huntley.dff en huntley.txd. Daarna zet je er de (opgevraagde) bestanden er weer voor in de plaats, en desnoods kun je hierna Rebuild Archief doen. De gta3.img kun je overigens in de map 'Models' vinden in je GTA San Andreas hoofdmap. Standaard staat deze op C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas, maar dit kan misschien enigzins afwijken.

Geplaatst:

ik heb hem gevonden maar waarmee moet je gta3 bestand dan mee openen want bij kladblok zegt ie dat het bestand te groot voor het kladblok is wat moet ik nou doen ik snap het nog niet :?:?

Geplaatst:
ik heb hem gevonden maar waarmee moet je gta3 bestand dan mee openen want bij kladblok zegt ie dat het bestand te groot voor het kladblok is wat moet ik nou doen ik snap het nog niet :?:?

Je doet dit met een programma, genaamd IMG Tool. Hiermee kan je alle txd. en dff. bestanden exporteren uit de gta3.img ( C -> Program Files -> Rockstar Games -> GTA San Andreas -> Models ). In de link hieronder staat een handleiding zodat je alles snapt en weet wat je moet doen :)

>>Download IMG Tool<<

>>Handleiding IMG Tool<<

Geplaatst:

Daarmee kun je hem nog wel openen.. Als je eventjes navigeert door de mogelijkheden en logisch nadenkt, zul je zien dat je onder 'File' op 'Open' (Ctrl+L) kunt klikken. Hierna kun je de gta3.img opzoeken en openen, zoals ook allemaal is uitgelegd in de reeds gegeven handleiding. Lees deze eerst even aandachtig door, dat scheelt waarschijnlijk een hoop vragen. ;)

Geplaatst:

ik heb al die bestanden bij img tool die ik gemod had verwijderd en toen wou ik gta sa opstarten maar toen deed ie het niet wat moet ik nu doen die oude bestanden er weer inzetten? zoja waar moet ik ze dan inzetten en waar kan ik ze vandaan halen?

Geplaatst:

Ik neem aan dat je GTA San Andreas zelf niet meer opstart.. Naar mijn weten heb je ook niets gemod, aangezien je niet weet hoe je met de IMG Tool om moe(s)t gaan. Je kunt hier je bestanden opnieuw opvragen en die weer in je gta3.img zetten, kijk ook eerst of IMG Tool de bestanden die je wilt plaatsen ook vindt. Doet hij het daarna nog niet, GTA opnieuw installeren.

Geplaatst:

ja maar ik had die mods geinstalleerd met san andreas mod installer en toen had ik ze verwijderd maar ze bleven in het spel

Geplaatst:
ja maar ik had die mods geinstalleerd met san andreas mod installer en toen had ik ze verwijderd maar ze bleven in het spel

San Andreas Mod Installer geeft vaak problemen. Ik raad je dus aan heel GTA San Andreas opnieuw te installeren, omdat je zelf niet weet hoe je moet modden. Als je wilt modden niet meer SAMI gebruiken, maar het gewoon op de oude vertrouwde manier, met de hand, doen. IMG Tool gebruik dus, zie de berichten van Donwell hierboven voor meer info :).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...