Timos Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2005 (bewerkt) Mischien een ander onderwerp op deze topic? Ik weet wel wat maar weet niet of er al een topic over is.. Een rare auto in VC hier een plaatje: Raad de auto Bewerkt: 30 januari 2005 door Timos Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Gangster Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2005 Vice City zit vol met bugs. En af en toe kun je er iets grappigs mee doen. :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2005 Ja, want het is bij mij nog nooit gebeurt. Als het bij mij gebeurt dan plaats ik een screen. :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2005 Ben het met je eens! Je moet gewoon een screen hebben dit is dus onnodig... Is al iemand iets raars overkomen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2005 Mischien een ander onderwerp op deze topic?Ik weet wel wat maar weet niet of er al een topic over is.. Een rare auto in VC hier een plaatje: Raad de auto Je kan toch even een nieuw topic beginnen over raad de auto... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2005 Dit opic ontspoort... Ik sluit haar. Mocht er iemand een screen hebben van deze bugs, dan kan hij me een PM sturen om het topic weer te openen. --topic closed-- [Niet eens met slotje-> Stuur me een PM] Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts