Vinniej Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Hoi, Ik ben bezig om een model ingame te zetten. Hiervoor moeten de images gecompresseerd worden met de TXD Workshop. Echter, dit lukt niet aangezien de TXD Workshop (4.0B) afsluit zonder een melding. Het zijn 15 textures. Ook het handmatig compresseren per texture lukt niet. Iemand een oplossing hiervoor? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Export alle textures naar .bmp in the txd in een nieuw map en import ze weer. Waarschijnlijk heb je ze gemaakt met Photoshop of iets dergelijks. In de meeste gevallen werkt het feilloos. Maar, compress ze één één. Reageren
Vinniej Geplaatst: 13 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Export alle textures naar .bmp in the txd in een nieuw map en import ze weer.Waarschijnlijk heb je ze gemaakt met Photoshop of iets dergelijks. In de meeste gevallen werkt het feilloos. Maar, compress ze één één. Ze zijn inderdaad allen gemaakt in Photoshop. Echter, handmatig gekopieërd naar paint om ze vervolgens op te slaan als BMP. Dus hier lijkt het probleem niet te zitten. Alle textures zijn nu uiteindelijk (Na een uur kl*ten) toch gecompressed, maar nu zie ik het model dus niet ingame en krijg ik enkel de col te zien wanneer ik mijn verlichting van de auto's aanzet. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Nee jongen, open je met .bmp textures met Windows Viewer en sla het nog een keer als .BMP. Paint heeft weer een andere "soort" .bmp. (als ik me niet vergis) Heb je een model gemaakt ofzo? Reageren
Vinniej Geplaatst: 16 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Nee jongen, open je met .bmp textures met Windows Vieweren sla het nog een keer als .BMP. Paint heeft weer een andere "soort" .bmp. (als ik me niet vergis) Heb je een model gemaakt ofzo? Paint slaat het op als 24 bits bitmap. Windows viewer doet dit exact hetzelfde. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Hmm, raar Normaal zou dat moeten werken. Wat zijn je pc specs? Misschien kan het daaraan liggen. Reageren
Vinniej Geplaatst: 18 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 (bewerkt) Hmm, raar Normaal zou dat moeten werken. Wat zijn je pc specs? Misschien kan het daaraan liggen. Specs van mijn laptop zouden er weinig mee te maken moeten hebben. Heb een AMD Sempron 3000 1 GB ddr2 128 mb ati radeon X(press)1100 Al met al zou het ruim voldoende moeten zijn, zeker gezien het model niet echt een hoogwaardig model is. Bewerkt: 18 maart 2008 door Vinniej Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.