errie Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 (bewerkt) ik wil graag een lantaarnpaal texturen maar ik weet niet hoe datd moet kan iemand mij helpen?? ik heb hem met gmax gemaakt>. Bewerkt: 13 maart 2008 door errie Reageren
Venzio Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Je kan de tut van Puma volgen. Maar ik kan het een beetje, Eerst zet je het ingame open Mapvieuwer of als je weet hoe het bestand heet de .txd Extract je het dan open je txdworkshop open de .txd zet hem dan als .bmp ( bij Export ) open een teken programma en Viuale daar heb je hem verander dus de textures save hem als .bmp ga weer naar txdworkshop klik daar op import ( wel op het goede plaatje ) en save .txd dan replace je hem en dan kan je kijken ik hoop dat je dit snapt zo niet kijk even bij de tut van Puma volgen, Venzio. Reageren
errie Geplaatst: 13 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Je kan de tut van Puma volgen.Maar ik kan het een beetje, Eerst zet je het ingame open Mapvieuwer of als je weet hoe het bestand heet de .txd Extract je het dan open je txdworkshop open de .txd zet hem dan als .bmp ( bij Export ) open een teken programma en Viuale daar heb je hem verander dus de textures save hem als .bmp ga weer naar txdworkshop klik daar op import ( wel op het goede plaatje ) en save .txd dan replace je hem en dan kan je kijken ik hoop dat je dit snapt zo niet kijk even bij de tut van Puma volgen, Venzio. dat bedoel ik eigenlijk niet ik heb die lantaarnpaal zelf gemaakt (dus niet ui het spel gehaald) en als ik hem wil opslaan als txd (met kam's scripts) dan komt er dit te staan (zie foto) en dat betekent dat het model niet getextured ofzo is (zeggan ze) dus ik wil weten hoe je dit model textured ofzo Reageren
Black Force Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Dit doe je door in GMAX op de toets 'm' te drukken. Nu kom je in de material editor zoals dat heet. Als het goed is zie je hier allemaal bolletjes en onderin een menu. In dit menu kies je bitmap, en dan kun je een afbeelding kiezen die je op je model kunt gaan plakken. En, met KAM's kun je niet opslaan als TXD, dit moet je appart doen met de TXD editor, welke je hier kunt downloaden: klik. sorry dat ik het misschien af en toe beknopt of niet helemaal kloppend uitleg, dit is omdat ik zelf ook niet superveel weet van modeling en texturen, maar ik je toch wil proberen te helpen. Succes verder! Greetz, Black Force Reageren
errie Geplaatst: 14 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 (bewerkt) Dit doe je door in GMAX op de toets 'm' te drukken. Nu kom je in de material editor zoals dat heet. Als het goed is zie je hier allemaal bolletjes en onderin een menu. In dit menu kies je bitmap, en dan kun je een afbeelding kiezen die je op je model kunt gaan plakken. En, met KAM's kun je niet opslaan als TXD, dit moet je appart doen met de TXD editor, welke je hier kunt downloaden: klik. sorry dat ik het misschien af en toe beknopt of niet helemaal kloppend uitleg, dit is omdat ik zelf ook niet superveel weet van modeling en texturen, maar ik je toch wil proberen te helpen. Succes verder! Greetz, Black Force als ik dat doe dan krijg ik een scherm met een zwart vakje en zes knoppen onder die knoppen zit geen knop met bitmap erop hoe komt dat en is daar een oplossing voor??? Bewerkt: 23 maart 2008 door errie Reageren
errie Geplaatst: 17 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 (bewerkt) :: Bewerkt: 23 maart 2008 door errie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.