Jump to content

Hoe zet ik nuweer een savegame hier?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey ik wil een missie door iemand laten doen want ze lukt echt niet, alles geprobeerd, alle raad opgevolgd van mensen en nog steeds lukt ie niet.

De missie is wrong side of the tracks.

Nu weet ik alleen niet meer hoe je die hier post, vroeger wist ik dat maar ben het vergeten na lange tijd niet meer te doen:(

Ik heb ook alle sticky's gelezen om het te zoeken maar vind het nergens :N

Edit:

Ok hier is de savegame.

Missie(s): Wrong side of the tracks

Cheaten: (ja/nee) Mag

Versie: 1.0

Overig: Succes!

GTASAsf1.b

Bewerkt: door kennethdw
Geplaatst:

Doe het volgende:

Plaats een topic, volgens de regels. Tijdens het plaatsen, moet je bij de bijlagen gaan kijken. Je ziet onder het veld waar je typt, aan de rechter kant, een "beheer bijlagen (0)" staan. Klik daaronder op "Bladeren". Vervolgens moet je naar Mijn Documenten > San Andreas User Files > GTASAsfx.b. In plaats van de x moet een getal staan. Kies je savegame, en druk op ok. Klik op uploaden. Vervolgens heb je een bijlage toegevoegd. :)

Vul het lijstje van de regels in. De versie kan je als volgt opzoeken:

Kijk in de map Program Files > Rockstar Games > GTA San Andreas > Data > Script. Daar zie je het bestandje "script.img" staan. Is die 562 kb, dan heb je versie 2, is die 568 kb, dan heb je versie 1!

Geplaatst:

Ok danku tis gelukt.

Ik heb dus versie 1.0, is versie 2.0 een groot verschil en is dat beter?

Geplaatst:

Ik doe hem wel. ;)

Versie 2 heeft juist minder mogelijkheden dan versie 1, je kunt dan namelijk niet modden en geen multiplayer programma's (SA-MP en MTA) gebruiken. Als enige voordeel is dat versie 2 wat bugfixes heeft...

Wrong side of the tracks - Mission Passed!

Beloning: Respect+

Savegame: GTASAsf1.b

Overige: geen cheats en/of mods gebruikt.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...