Rockafeller Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Heey, Kan iemand mischien een paar dingetjes voor mij uploaden : samp.dll samp.exe samp.saa userdata.dat je zou mij er heel erg mee helpen, alvast bedankt ~Rockafeller Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Is het niet veel handiger om SA-MP even (opnieuw) te downloaden? Reageren
Rockafeller Geplaatst: 13 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Waar kan ik die downloaden dan, ik heb geprobeert bij limewire maar dan vind je niks... ~Rockafeller Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 SA-MP is gewoon een gratis toevoeging van het spel GTA San Andreas, die je hier kunt downloaden. Ik heb het topic afgesplitst om het andere topic netjes te houden. Reageren
Rockafeller Geplaatst: 13 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Dutchy3010 zei: SA-MP is gewoon een gratis toevoeging van het spel GTA San Andreas, die je hier kunt downloaden.Ik heb het topic afgesplitst om het andere topic netjes te houden. ok bedankt, maar kun je me mischien nog wel even helpen aan het bestand USERDATA.DAT?? ~Rockafeller Reageren
Azer Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Rockafeller zei: ok bedankt, maar kun je me mischien nog wel even helpen aan het bestand USERDATA.DAT??~Rockafeller Dat bestand wordt automatisch aangemaakt wanneer jij een server toevoegt aan de favorietenlijst. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.