Jump to content

PSP Op Computer

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo

Ik wil graag een PSP kopen. Maar ik had een vraag namelijk: Ik wil hem natuurlijk wel om de PC kunnen laten aansluiten! Moet ik dan iets speciaals hebben ik koop er al een 2GB kaarte bij! En hoe laad je je PSP op via de PC of gewoon via zo'n adapter?

Alvast bedankt!

MVG,

Omar

Geplaatst:

Je kan je PSP aansluiten door een USB kabeltje te kopeb van zo'n 5 euro. En een PSP laat je gewoon op met een adapter. (Die in elk paket zit bijgeleverd.)

Geplaatst:
De psp Slim & Lite is ook op te laden via USB!

:cya:

Die ga ik ook kopen! Maar zit er zo'n USB kabel waarmee je hem kan opladen en hem kan aansluiten er al bij of moet je die kopen? En hoe zet je dingen om je memory card gewoon in je PSP doen en dan aansluiten via USB kabel op PC?

Geplaatst:
De psp Slim & Lite is ook op te laden via USB!

:cya:

Die ga ik ook kopen! Maar zit er zo'n USB kabel waarmee je hem kan opladen en hem kan aansluiten er al bij of moet je die kopen? En hoe zet je dingen om je memory card gewoon in je PSP doen en dan aansluiten via USB kabel op PC?

Zover ik weet zat die alleen in het Giga Pack. En die wordt niet meer verkocht. Dus zou je evntueel zo'n kabeltje erbij moeten kopen. (Rond de 5 euro bij Bol.com). Dan nog over de bestanden op je PSP zetten. Dit doe je door de kabel in je PSP te steken. En de andere in je PC. En dan is het simpel bestanden verplaatsen.

Geplaatst:
Dit doe je door de kabel in je PSP te steken. En de andere in je PC. En dan is het simpel bestanden verplaatsen.

Nog een kleine toevoeging: De PSP maakt naar mijn weten niet automatisch verbinding met je PC als je een USB kabel inplugt. Via het menu ‘Instellingen’ kun je een verbinding tot stand brengen.

Overigens kun je het beste even zoeken naar een pakket met accessoires voor je PSP. Meestal heb je dan een USB kabel, een schoonmaakdoekje (handig voor vlekken) en een beschermingshoes voor je PSP. Relatief gezien is één pakket met alles erin goedkoper en bovendien heb je dan alle middelen voor het gebruik van je PSP. Het is natuurlijk geen verplichting, maar zeker geen overbodige luxe.

Geplaatst:

@-Matthijs-

Dat was waar ook, je moest naar instellingen gaan. En dan naar USB Verbindingen. Daar klik je op. En dan maakt hij contact met je PC. Dan instaleerd hij iets .(Eenmalig) En dan is hij klaar voor gebruik.

Geplaatst:

Ja ik wil ook graag zo'n starter pack kopen Matthijs. Maar daar zit al een USB kabeltje bij? En zit er bij de PSP zelf ook een adapter om hem op te laden?

En hoeduur kost zo'n Starterpack? En wat is de beste budget maakt niet uit (ik heb 300 euro voor PSP en accesoires)

En wat voor games raden jullie mij aan?

Geplaatst:

En adpater zit in elk pack. En zover ik weet zit een USB kabel er niet bij. Verder koop je een starters pack voor 170 euro. Dus een PSP met adapter. Er komt binnekort ook een nieuw pack. (28 Maart) Dan komt een God of War pack. Een zilveren PSP. Met een adapater en de nieuwe game God of War. Overigens raad ik Kilzone en GTA VCS ook nog is aan.

Geplaatst:
En adpater zit in elk pack. En zover ik weet zit een USB kabel er niet bij. Verder koop je een starters pack voor 170 euro. Dus een PSP met adapter. Er komt binnekort ook een nieuw pack. (28 Maart) Dan komt een God of War pack. Een zilveren PSP. Met een adapater en de nieuwe game God of War. Overigens raad ik Kilzone en GTA VCS ook nog is aan.

Ik koop gewoon ene PSP met een adapter! Maar ik bedoel zo 'n set met een hoesje etc. zit daar wel een USB Kabeltje bij? En je mag honderde games noemen hoor! Maar VCS koop ik zowiezo Kilzone ook is Medal of Honor Heroes leuk?

Geplaatst:

Ik koop gewoon ene PSP met een adapter! Maar ik bedoel zo 'n set met een hoesje etc. zit daar wel een USB Kabeltje bij? En je mag honderde games noemen hoor! Maar VCS koop ik zowiezo Kilzone ook is Medal of Honor Heroes leuk?

Ik denk dat je het beste op Bol.com kan kijken. Daar staan heel wat setjes vanaf 10 euro. ;)

Geplaatst:

Ik denk dat je het beste op Bol.com kan kijken. Daar staan heel wat setjes vanaf 10 euro. ;)

Ik zie al een paar goede sets. Maar sommige sets zijn voor de Slim & Lite en bij de andere staat niets welke moet ik dan nemen? En suggesties voor games zijn nog altijd welkom!

Geplaatst:

Ik zie al een paar goede sets. Maar sommige sets zijn voor de Slim & Lite en bij de andere staat niets welke moet ik dan nemen? En suggesties voor games zijn nog altijd welkom!

Zover ik weet kunnen de sets ook van de FAT PSP ook op de Slim & Lite. Maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen. Wta ik je aanraad is om naar een winkel te gaan. En dan even aan iemand achter de kassa vragen. (Wel vragen aan iemand die er verstand van heeft.)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Mischien weet je het al maar als je een Memory Stick koopt zit er meestal nog een dingetje bij die kan je ergens ( bij mij op de printer doen ) ergens aansluiten ik weet niet meer precies waarop maar dan kan het ook ;)

Geplaatst:
Mischien weet je het al maar als je een Memory Stick koopt zit er meestal nog een dingetje bij die kan je ergens ( bij mij op de printer doen ) ergens aansluiten ik weet niet meer precies waarop maar dan kan het ook ;)

Dat dingetje is de Memory Stick Duo Adaptor, die heb ik ook bij mijn 2gig kaartje gekregen. Alleen had ik er een Card Reader bij nodig (extra kosten dus) Dit apparaatje sluit je met een usb aan je computer en daar stop je dan die memory adaptor weer in... Nou is die Card Reader best goedkoop ik heb hem al heel lang, hij moet tussen de 10 en 20 euro kosten. Maar goed je kan inderdaad beter gewoon voor rond de 5 euro een usb kabeltje kopen, daarmee kan precies het zelfde als met zo'n Card Reader enz.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...