Jump to content

Unmountable Tijmen vs. m.r.gido

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: GTA IV

Soort design: Signature

Size design: 500x150

Render: Ja

Animatie: Maakt niet uit

Premade: nee

Tijd van inlevering: Zaterdag

Opmerking: Veel succes!

En ik post De Mijne Na de jouwe ^_^

Bewerkt: door RonaldVC
Geplaatst:

We moeten eerst deze afmaken ;)

>>> Door RonaldVC: Die battle is al een poosje afgelopen, en intussen afgewerkt. Zie mijn post in dat topic.<<<

Geplaatst:
Is het erg als ik iets van de maten afwijk? namelijk 450 x 175?

Nee Maakt Niet uit! ^_^

ik wil wel maar ik denk dat jij wint want ik kan het allen met paint.

PS:mogen er ook andere plaat je,s in zitten bij voorbeeld een kan gta IV en aan de andere kant iets anders.

Bewerkt: door 1973
Geplaatst:

PS:mogen er ook andere plaat je,s in zitten bij voorbeeld een kan gta IV en aan de andere kant iets anders.

Sorry, deze battle heb ik al aangenomen. Je kan dus niet battelen. Volgende keer iets sneller zijn ;)

Geplaatst:

Sorry, deze battle heb ik al aangenomen. Je kan dus niet battelen. Volgende keer iets sneller zijn ;)

oh niet gelezen.sorry.

Hee, Unmountable Tijmen.

Gister was toch de inleverdatum? Ik zie nog geen graphic van jou, maar ik zie in je profiel dat je vandaag en gister wel online bent geweest.

>>> Door RonaldVC: Dubbelpost. Dit soort dingen kan je het beste even melden via pb, dan weet je zeker dat hij het leest. Het kan zijn dat het topic vergeten is of iets dergelijks. Voortaan even doen via pb dus..<<<

Zal ik doen ;) . I'm sorry, RonaldVC :$

Bewerkt: door m.r.gido
Geplaatst:

Sorry Sorry Sorry!

Idd, Vergeten.

Ik Post Hem Nu!

Ik zat de Heletijd Boven Op de Computer

En daar Kan ik niet posten :duh:

Geplaatst:

Laat het stemmen beginnen! ^_^

Unmountable Tijmen

post-77123-1205775424.jpg

M.R.Gido

sighjkpq7.jpg

Veel sucses, Tijmen :Y

Geplaatst:

Jah jij Ook!

Maar Trouwens,

Is Deze Battle Niet Populair :puh:

Niemand Stemt :cab:

Niemand Stemt :cab:
ik wil wel stemmen maar ik ben echt niet goed in uitleg( zie none of the above/welke ziektes heb jij topic.)

zonder uitleg dan maar

MR gido 9/10

UT 4/10

mijn stem gaat dus naar MR gido.

Bewerkt: door 1973

Ik zal dan wel even mijn stem uitbregen. :puh:

Unmountable Tijmen

Je signature is nogal eenvoudig, je hebt 2 3 plaatjes geplaatst en een logo van IV erin gezet. Je hebt geen brushes of watdan ook gebruikt. Je had best wel hier en daar een brushe effect kunnen plaatsen, mischien bij het IV logo. Ook het IV logo vind ik een beetje te groot maar sluit daarintegen wel goed aan bij het geheel, je naam is heel erg overdreven en je signature is een stuk mooier zonder je naam erin of je had hem kleiner moeten maken en beter moeten plaatsen.

m.r.gido

Ik vind je creatie niet echt geweldig, hij is nogal pixelig en dat is niet echt een goed iets. Je achtergrond en je render passen helemaal niet bij elkaar, en ook je naam vind ik niet echt mooi geplaatst. Je achtergrond had wat donkerder gemoeten dan had het wel wat beter eruit gezien, je licht effect om je letters had je ook beter weg kunnen laten. Je achtergrond had wel voller gemogen en je had je render er wat meer in moeten blenden dan plakken. Ook heb je je niet aan de regels gehouden aangezien je signature maar 500x150 px. mocht zijn en de joune 450 x 175 is, nouja ik vind hem niet helemaal gelukt je had er nog een hoop aan kunnen doen. :)

Mijn stem gaat naar Unmountable Tijmen, ik vind zijne wat meer kloppend.

Veel battle plezier,

2fast{0}

Bewerkt: door 2fast{0}
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...