M4X Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 (bewerkt) Vote: m.r.Gido. Eerlijk gezegd vind ik beide signatures niet zo super spectaculair, omdat er niet zo heel veel effecten inzitten en de kleuren zijn ook niet zo heel mooi. Laat ik maar beginnen bij Unmountable Tijmen. De achtergrond vind ik een beetje saai omdat je er weinig mee gedaan hebt, maar het GTA IV logo is er wel mooi ingeplakt. De tekst vind ik erg tegenvallen bij jouw, de grijze kleur past niet goed bij de rest van de sig, en verder is de tekst veel te groot, het lettertype past er niet goed bij, en ook de tekst heeft geen effecten en dat maakt het geheel nog wat kaler. Verder is de border iets te dik, en ik zou voortaan een andere kleur nemen. Dit is zo een typische signature waar je het beste 1px zwart had kunnen nemen, in plaats van een dikke border. Dan Mr.Gido. Jouw signature vind ik om een aantal redenen wat beter dan de signature van Unmountable Tijmen. Ten eerste is het idee origineel, en de achtergrond is erg leuk gedaan. Jammer dat de 'render' zo blurrig is, als je hem een keertje had verscherp had er nog beter uit kunnen zien. De tekst vind ik in bijna elk opzicht beter dan bij Unmountable Tijmen, want het GTA lettertype past namelijk wel goed bij het thema, en de plaatsing is goed, en de tekst is niet te groot of te klein. Het outer glow effect vind ik ook wel leuk, maar ik vind het jammer dat de kleur verkeerd is, want dat licht gele past niet zo goed bij de rest van de signature. Verder vind ik het ruitjeseffect erg leuk, en dat geeft ook min of meer een beetje stijl aan deze signature. Wel vind ik de kleuren van de achtergrond iets te grauw, een hele lichte achtergrond of een fel kleurtje zou wat leuker hebben gestaan bij de render die wat aan de donkere kant is. De border is ook lekker simpel maar wel goed, en over het algemeen vind ik jouw signature daarom wat beter dan die van Unmountable Tijmen. KUTGW mannen! Bewerkt: 18 maart 2008 door M4X
RonaldVC Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Battle afgelopen, winnaar m.r.gido! m.r.gido, 1 punt voor jou, welkom in de ranking! Unmountable Tijmen, helaas, volgende keer beter.. Ranking updated, topic locked.
Recommended Posts