Maikie_G Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 (bewerkt) Missie(s): Life Is A Beach & Robbing Uncle Sam Cheaten: je doet maar wat je niet laten kan. Versie: gedownpatchde 2.0, heel vaag Overig: blah alvast bedankt GTASAsf1.b GTASAsf1.b Bewerkt: 13 maart 2008 door Maikie_G Reageren
Jopper47 Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 (bewerkt) Deze doe ik wel! Maar post dan wel even je savegame in de bijlage. Sorry, ik zal eerst GTA SA moeten instaleren maar mijn broer heeft hem geleend. Het spijt me. Van Johannes47 Bewerkt: 13 maart 2008 door Johannes47 Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 (bewerkt) Ik doe hem wel even... EDIT: Mijn SA crasht bij V2 én V1. Heb je misschien wat mods geïnstaleerd die de 'Main.scm' vervangen? Bewerkt: 13 maart 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
Maikie_G Geplaatst: 13 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Ik doe hem wel even... EDIT: Mijn SA crasht bij V2 én V1. Heb je misschien wat mods geïnstaleerd die de 'Main.scm' vervangen? ehmzzzz... nu je ut zegt ik had er wel eentje geinstaleerd staan ik zal em ff deinstaleren Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Dan kan ik niet de savegame spelen, ook als je hem deïnstaleerd... Alleen iemand met dezelfde main.scm kan deze savegame spelen. Je meot dus zelf proberen of verder zoeken naar iemand met dezelfde main.scm. Reageren
Maikie_G Geplaatst: 13 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Dan kan ik niet de savegame spelen, ook als je hem deïnstaleerd... Alleen iemand met dezelfde main.scm kan deze savegame spelen. Je meot dus zelf proberen of verder zoeken naar iemand met dezelfde main.scm. het zat niet in de main.scm als het goed zit... maar een omgedraait knopje in de script.img (Hot Coffee lol) zo zou het moeten werken hoop ik... GTASAsf1.b Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Als je de Hot Coffee mod gebruikt hebt, dan is de main.scm gewijzigd. Dan kan je beter overnieuw beginnen, met een nieuwe savegame, en een originele main.scm (en script.img). Met de Hot Coffee aan, kan je ook bepaalde missies niet doen later in het spel, dus dan moet je sowieso opnieuw beginnen. Alternatief is natuurlijk om de normale versie 2.0 (of 1.0, wat jij wilt) main.scm en script.img te gebruiken, en vervolgens een savegame te downloaden uit dit topic (versie 1.0) of dit topic (versie 2.0). Let op! Als je de main.scm/script.img van versie 2.0 gebruikt/download, moet je de savegame uit het topic van de versie 2.0 downloaden. Als je main.scm/script.img van versie 1.0 gebruikt/download, dan moet je de savegame uit het topic van versie 1.0 downloaden. Succes! Reageren
Maikie_G Geplaatst: 13 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Als je de Hot Coffee mod gebruikt hebt, dan is de main.scm gewijzigd. Dan kan je beter overnieuw beginnen, met een nieuwe savegame, en een originele main.scm (en script.img). Met de Hot Coffee aan, kan je ook bepaalde missies niet doen later in het spel, dus dan moet je sowieso opnieuw beginnen. Alternatief is natuurlijk om de normale versie 2.0 (of 1.0, wat jij wilt) main.scm en script.img te gebruiken, en vervolgens een savegame te downloaden uit dit topic (versie 1.0) of dit topic (versie 2.0). Let op! Als je de main.scm/script.img van versie 2.0 gebruikt/download, moet je de savegame uit het topic van de versie 2.0 downloaden. Als je main.scm/script.img van versie 1.0 gebruikt/download, dan moet je de savegame uit het topic van versie 1.0 downloaden. Succes! fout. ik heb een .bat losgelaten op de script.img om de censuur van hot coffee af te halen... dit heb ik nu weer teruggedraaid... dus iedereen met een gedownpatchde 2.0 kan gewoon die savegame openen. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Nee, omdat de savegame al met de main.scm heeft gewerkt zal hij nog enkel met dezelfde main.scm werken. Nu je de censuur weg hebt kan ik hem nog niet spelen. Je moet dus gewoon de raad van Dutchy hierboven opvolgen... Reageren
Maikie_G Geplaatst: 13 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Nee, omdat de savegame al met de main.scm heeft gewerkt zal hij nog enkel met dezelfde main.scm werken. Nu je de censuur weg hebt kan ik hem nog niet spelen. Je moet dus gewoon de raad van Dutchy hierboven opvolgen... ik zeg net dat ik niks met de main.scm heb gedaan! maar goed... op deze manier gaat niemand het doen. flikker dur maar een slot op >>> Door Dutchy3010: Is normaal reageren teveel gevraagd? Voortaan ietwat vriendelijker antwoorden, svp.<<< Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Het kan wel op de manier die jij bedoelt, maar je snapt wat er gebeurd niet echt, aangezien dit niets met de script.img te maken heeft wat je een paar posts hierboven zei. Er wordt gewoon een bit gewijzigd in het SCM-variabelen memory block tijdens het spelen, waardoor er niets veranderd in de main.scm en dus zou iemand zonder dat het ook moeten kunnen spelen. Toch is er iets mis met je savegame, aangezien zowel versie 1 als versie 2 het niet doen... Reageren
Maikie_G Geplaatst: 14 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Nee, omdat de savegame al met de main.scm heeft gewerkt zal hij nog enkel met dezelfde main.scm werken. Nu je de censuur weg hebt kan ik hem nog niet spelen. Je moet dus gewoon de raad van Dutchy hierboven opvolgen... ik zeg net dat ik niks met de main.scm heb gedaan! maar goed... op deze manier gaat niemand het doen. flikker dur maar een slot op >>> Door Dutchy3010: Is normaal reageren teveel gevraagd? Voortaan ietwat vriendelijker antwoorden, svp.<<< dat ligt dan aan die downpatch ding die je hier op de site kan downloaden... waar kan ik de originele main.scm en script.img van versie 1 dan halen? Reageren
.Timothy Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 De patch verandert niks, helemaal níks aan de main.scm. De patch wijzigt alleen wat aan de gta_sa.exe. Dar kan het dus niet aan liggen. Je vraagt om de originele files voor V1, die zijn hier te downloaden. Pak ze uit met WinRAR en plak ze in de data\script map, welke te vinden is in GTA San Andreas-map. Reageren
HerrieM Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Ik weet niet of het nog steeds nodig is, maar bij deze heb ik de missies gedaan gebruik makend van de Hot Coffee mod. In tegenstelling tot wat Dutchy melde is het spel wel uit te spelen met de Hot Coffee mod. Bij de missie A Key to Her Heart zul je de censuur aan moeten zetten, omdat de door de HC mod toegevoegd minigame erg moeilijk is. Gehaald: Robbing Uncle Sam + Respect Gehaald: Life's A Beach + Respect Veel plezier ermee. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.